Zajedno smo jači

e-skole

Zajedno smo jači

  • Uređeno prije: 53mj
  • 109
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Aktivnostima scenarija učenici spoznaju važnost planiranja i organizacije kako bi se došlo do željenih rezultat i boljitka šire zajednice. Naglašava se važnost grupnog rada i osmišljavaju se projekti/planovi za budućnost.

    Doprinosi

    Edmira Belko, Autor
    Dunja Babić, Urednik
    Kristijan Šivak, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
    doc. dr. sc. Andrea Lučić, Recenzent
    Đurđica Ivančić, Autor
    Ivana Duvnjak, Recenzent
    Tanja Bešlić, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.1. Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.8.3. Učenik slušno i vizualno prepoznaje, razlikuje, opisuje i uspoređuje glazbeno-scenske i vokalno-instrumentalne vrste
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.8.2. Interpretira podatke povezane s novcem te na osnovi toga donosi odluke
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV OŠ C.7.1. Učenik analizira važnost širenja izuma i tehnologija od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Poduzetništvo-> A. Promišljaj poduzetnički-> pod A.3.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.3.1. Razvija poduzetničku ideju od koncepta do realizacije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Poduzetništvo-> C. Ekonomska i financijska pismenost-> pod C.3.3. Upravlja osobnim financijama i prepoznaje tijek novca
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Poduzetništvo-> A. Promišljaj poduzetnički-> pod A.3.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.3.1. Razvija poduzetničku ideju od koncepta do realizacije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Poduzetništvo-> C. Ekonomska i financijska pismenost-> pod C.3.3. Upravlja osobnim financijama i prepoznaje tijek novca
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Poduzetništvo-> A. Promišljaj poduzetnički-> pod A.3.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.3.1. Razvija poduzetničku ideju od koncepta do realizacije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Poduzetništvo-> C. Ekonomska i financijska pismenost-> pod C.3.3. Upravlja osobnim financijama i prepoznaje tijek novca

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , troškovi, promet, timski rad, klaster, projekt, cilj, ponuda, medicina, znanost, vještine razgovora, izlaganje na temu, projektni obrazkazalište, glazbeno, scenska vrsta, izvedba uživoac, kamatna stopa, kredit

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara