Demokratizacija

e-skole

Demokratizacija

  • Uređeno prije: 53mj
  • 61
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenik će kroz aktivnosti iz Povijesti Filozofije Sociologije i Geografije naučiti kako sudjelovati u demokratskoj zajednici. Prepoznavanjem značajki prednosti i nedostataka demokracije uloge medija i civilnog društva u oblikovanju demokracije cenzure i autocenzure postaje aktivni sudionik demokratskog društva i sudjeluje u procesu demokratizacije.

    Doprinosi

    Stjepan Mudifaj, Autor
    Katarina Stupalo, Autor
    Stefan Bunjevac, Autor
    Ivana Zelenika, Autor
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Bruno Vojvodić, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    Jasna Kudek Mirošević, Autor
    doc. dr. sc. Tomislav Janović, Recenzent
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ana Šutalo Barić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> D. Društvo i politika-> SŠ FILOZOFIJA D.3. Učenik analizira probleme u svijetu povezane s filozofijom društva politike i prava i sagledava mogućnosti njihovog rješavanja koristeći filozofsku analizu i argumentaciju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.3.6.+ Učenik istražuje suvremene promjene u gradskim naseljima i njihovoj okolici te uspoređuje promjene u gradovima u Hrvatskoj i svijetu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.2. Raspravlja o sociološkim temama usmeno i pismeno
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.2. Razumije društvene institucije, društvenu strukturu i društvene promjene
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.3. Analizira suvremena društvena zbivanja na odabranim primjerima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.4.2. Učenik prosuđuje nastanak i nestanak dviju jugoslavenskih država kao i stvaranje samostalne i demokratske Hrvatske
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.5.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.5.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , demokracija, mediji, višestranačje, civilno društvo, demokratizacija, komunistička Jugoslavija, Henry David Thoreau, građanski neposluh, zakoni, interesne skupine, direktna demokracija, predstavnička demokracija, sloboda medija, cenzura, autocenzura, GUP, bespravna gradnja, razvoj grada

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara