Opis materijala
Učenik će kroz aktivnosti iz Povijesti Filozofije Sociologije i Geografije naučiti kako sudjelovati u demokratskoj zajednici. Prepoznavanjem značajki prednosti i nedostataka demokracije uloge medija i civilnog društva u oblikovanju demokracije cenzure i autocenzure postaje aktivni sudionik demokratskog društva i sudjeluje u procesu demokratizacije.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Krunoslav Rukelj, Autor
Stjepan Mudifaj, Autor
Katarina Stupalo, Autor
Stefan Bunjevac, Autor
Ivana Zelenika, Autor
Kristijan Šivak, Recenzent
Bruno Vojvodić, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Jasna Kudek Mirošević, Autor
doc. dr. sc. Tomislav Janović, Recenzent
Dubravka Štiglić, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Ana Šutalo Barić, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> D. Društvo i politika-> SŠ FILOZOFIJA D.3. Učenik analizira probleme u svijetu povezane s filozofijom društva politike i prava i sagledava mogućnosti njihovog rješavanja koristeći filozofsku analizu i argumentaciju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.3.6.+ Učenik istražuje suvremene promjene u gradskim naseljima i njihovoj okolici te uspoređuje promjene u gradovima u Hrvatskoj i svijetu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.2. Raspravlja o sociološkim temama usmeno i pismeno
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.2. Razumije društvene institucije, društvenu strukturu i društvene promjene
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.3. Analizira suvremena društvena zbivanja na odabranim primjerima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.4.2. Učenik prosuđuje nastanak i nestanak dviju jugoslavenskih država kao i stvaranje samostalne i demokratske Hrvatske
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.5.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.5.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, demokracija, mediji, višestranačje, civilno društvo, demokratizacija, komunistička Jugoslavija, Henry David Thoreau, građanski neposluh, zakoni, interesne skupine, direktna demokracija, predstavnička demokracija, sloboda medija, cenzura, autocenzura, GUP, bespravna gradnja, razvoj grada
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Slom komunizma i kraj hladnog rata
Maja Mishaze
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Povijest
Uređeno prije: 51mj
1
Komentari