Opis materijala
Većina kućanstava još uvijek koristi isključivo dragocjenu pitku vodu. Prikupljanjem kišnice i nabavom štednih vodokotlića uvelike doprinosimo očuvanju pitke vode. Pomoću kviza učenici će provjeriti koliko su naučili o načinima očuvanja pitke vode i o ponašanju u skladu s prirodom.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
dr. sc. Mirjana Jeleč Raguž, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.2.2. Uočava da u prirodi postoji međudjelovanje i međuovisnost
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
kruženje vode, očuvanje vodnih resursa, čista voda, volumen kocke, mjerne jedinice za volumen i novac
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Koko u Parizu - metodička preporuka za učenike s teškoćama
Manuela Valenčić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Hrvatski jezik
PDF
Mein Steckbrief-PRIMJER PRILAGODBE METODA, SADRŽAJ I AKTIVNOSTI ZA UĆENIKE S TEŠKOĆAMA-NJEMAČKI JEZIK, 5.razred
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Strani jezik
Komentari