Opis materijala
Učenici osvještavaju kako opća i osobna dobrobit proizlaze iz dobrog upravljanja različitim vrstama kapitala (društveni materijalni financijski živi intelektualni iskustveni duhovni kulturalni) te predlažu i kritički razmatraju načine na koje se to upravljanje može unaprijediti.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Ivana Tuškan, Autor
Nataša Sajko, Autor
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
Sonja Pospišil, Autor
Mirjana Blažičko, Autor
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Ana Radoš, Autor
Danijela Stanić, Recenzent
Adriana Ivandić, Recenzent
dr. sc. Kristina Polegubić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.4.2. Učenik prosuđuje povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 2. Kemija okoliša-> KEM SŠ AB.4.8. Kritički razmatra utjecaj tvari na čovjeka i okoliš
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit-> odr C.5.2. Predlaže načine unapređenja osobne i opće dobrobiti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit-> odr C.5.2. Predlaže načine unapređenja osobne i opće dobrobiti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Biologija-> A. Organiziranost živoga svijeta-> BIO SŠ A.4.1. Objašnjava molekularnu osnovu živoga svijeta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.4.1. Analizira čovjekov utjecaj na održavanje i narušavanje uravnoteženoga stanja u prirodi i bioraznolikost povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, osobni identitet, identitet, Fenotip, genotip, Fosilna goriva, razgovor, kulturni identitet, poljoprivreda, SWOT analiza, održive zajednice, bioetanol, književnost popularne, visoke i pučke kulture, osam vrsta kapitala, društveni kapital, kulturalni kapital, asljeđivanje, dramska tehnika, žive slike
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Aktivnost: Što se radi?, 6. razred osnovne škole
Sanja Beloglavec, Marija Rašić, Suzana Ruško, Nataša Tomljanović
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Hrvatski jezik / Jezik i komunikacija • 6. razred OŠ
DOCX
Uravnotežen doručak
Ivana Katić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 3. razred • Zdravlje
PDF
Komentari