Biti humanitaran, znači biti human

e-skole

Biti humanitaran, znači biti human

  • Uređeno prije: 25mj
  • 203
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Humanitarno djelovanje pojedinca razvija društvene vrijednosti koje pozitivno utječu i na njegov život. Takvo ponašanje razvija sreću dobrobit i identitet pojedinca a praćeno je poštovanjem njegova dostojanstva i dostojanstva drugih jer razvijanjem “čovječnosti” napredujemo kao društvo. Kako razvijati i takve vještine kroz sustav obrazovanja donose aktivnosti iz Tjelesne i zdravstvene kulture Povijesti ili Informatike.

    Doprinosi

    Snježana Fištrović, Autor
    Stjepan Mudifaj, Autor
    doc. dr. sc.  Marijana Hraski, Recenzent
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Jasna Kudek Mirošević, Autor
    Ivana Andrić, Recenzent
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ana Šutalo Barić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.1.1 pronalazi podatke i informacije, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje - dijeli svoje digitalne sadržaje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.1.3 u online okruženju surađuje i radi na projektu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.2.1. Usvaja i primjenjuje teorijska i motorička znanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.2.1. Prati osobna motorička postignuća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.2.2. Provodi motoričke aktivnosti i aktivno boravi u prirodi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.2.3. Podupire i kreira cjeloživotne navike tjelesnog vježbanja i gibanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.2.1. Učenik analizira društvene promjene i odnose između društvenih skupina u srednjem i ranom novom vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.4.2. Dobrovoljno sudjeluje u društveno korisnom radu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.4.2. Dobrovoljno sudjeluje u društveno korisnom radu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.1. Učenik razumije srednje duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.4. Učenik piše srednje duge, jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.3. Učenik sudjeluje u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.2.1. Učenik na konkretnim primjerima objašnjava sličnosti i razlike između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga života
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.2.2. Učenik uspoređuje i vrednuje informacije iz različitih izvora na stranomu jeziku i pritom se služi osnovnim vještinama kritičkoga mišljenja

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , humanitarno djelovanje, humanitarne aktivnosti, humanitarna donacija, aktivno djelovanje pojedinca, humanitarni rad, razvoj zajednice, volontiranje, humanitarne akcije, aplikacija, Crveni križ, siromaštvo, Humanost, kilometar, društveno koristan rad, Crveni križ mladih, Svjetski dan humanitarne pomoći, crkveni redovi

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.7

    Komentari

    Nema komentara