U demokraciji bez diskriminacije

e-skole

U demokraciji bez diskriminacije

  • Uređeno prije: 18mj
  • 50
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Sudjelovati u odlučivanju u demokratskim zajednicama teško je izboreno pravo građana. Međutim države prolaze različite stupnjeve razvoja demokracije te je potrebno sustavno analizirati i predlagati pozitivne promjene za sve. Taj aktivizam pojedinca se uči u ovom slučaju kroz aktivnosti iz Povijesti Hrvatskog jezika Latinskog jezika ili izvannastavno.

    Doprinosi

    Katica Knezović, Autor
    Stjepan Mudifaj, Autor
    Mirjana Blažičko, Autor
    Tonći Maleš, Autor
    Kristijan Šivak, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    Nada Lodeta, Recenzent
    Maja Đura, Autor
    Jasna Kudek Mirošević, Autor
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ana Šutalo Barić, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.3. Učenik čita u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.2.1. Učenik analizira razmještaj i kretanje broja stanovnika, pokazatelje prirodnoga i prostornog kretanja stanovništva te demografske strukture i procese na lokalnoj, nacionalnoj i svjetskoj razini s pomoću tablica, grafičkih prikaza i geog...
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.2.2. Učenik analizira uzroke i posljedice suvremenih demografskih procesa na lokalnoj, nacionalnoj i svjetskoj razini s pomoću tablica, grafičkih prikaza i geografske karte
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.1.1. Nabraja, smješta i povezuje ključne osobe, pojmove i događaje iz rimske povijesti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> A. Jezična pismenost-> SŠ (2) LJ A.1.3. Prepoznaje i upotrebljava riječi iz prilagođenih tekstova i latinizme u hrvatskome jeziku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.1.2. Komentira, diskutira i zaključuje o vrijednostima građanskih i ljudskih vrlina i mana na temelju života ključnih osoba i događaja iz javnoga života rimske države
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.1.1. Učenik analizira društvene promjene i odnose između društvenih skupina u prapovijesti i starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.1.2. Učenik analizira utjecaj državnog uređenja na prava i status pojedinca u starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.4.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.4.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , ljudska prava, migracije, govor, demokracija, diskriminacija, nedemokratska društva, anarhija, Konvencija o ljudskim pravima, demokratsko uređenje, monarhijsko uređenje, prava stanovnika polisa, neverbalni i paraverbalni znakovi, demografske strukture, demografski procesi

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara