Opis materijala
Učenici osviještavaju kako svjetonazor i obrasci percepcije i ponašanja utječu na proizvodnju i potrošnju a time i na stvarnost koja oblikuje svjetonazor i obrasce te traže način na koji taj ciklus može postati održivijim.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Vesna Mišljenović, Autor
Ivana Martinić, Autor
Snježana Fištrović, Autor
Nataša Sajko, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
Tajana Lovreković, Autor
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Ana Radoš, Autor
Kristina Rismondo, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
dr. sc. Kristina Polegubić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.3.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.3.2. Učenik raspravlja o utjecaju kulta, vjere, duhovnosti, filozofije, znanosti i tehnologije na umjetničko stvaralaštvo te argumentira vlastiti kritički stav
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.5.2. Analizira načela održive proizvodnje i potrošnje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.5.2. Analizira načela održive proizvodnje i potrošnje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.4.4. Analizira svojstva funkcija
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.4.6. Povezuje definiciju derivacije funkcije u točki s problemom tangente i brzine
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.4. MAT SŠ D.4. Primjenjuje računanje površine ispod grafa funkcije
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.1. Učenik razumije duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.3. Učenik sudjeluje u dugoj i srednje složenoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.4. Učenik piše duge i srednje složene tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.4.2. Učenik primjenjuje primjerene obrasce ponašanja u poznatim situacijama te prilagođava obrasce osobnoga ponašanja u nepoznatim situacijama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.4.2. Učenik pronalazi, uspoređuje te kritički procjenjuje informacije iz različitih izvora znanja na njemačkome jeziku
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, animacija, funkcije, psihologija, marketing, fast fashion, volumen, arhitektura, improvizacija, lutka, integral, održiva proizvodnja, održivi materijali, Slow Fashion, nadcikliranje, fokus grupa
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Dizajniram uz baštinu
Branka Pastuović
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Osobni i socijalni razvoj
PDF
Linearni trend - zadatak s objašnjenjima i rješenjem
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
PDF
Komentari