Opis materijala
Učenici promišljaju i istražuju integrativno sagledavanje kvalitete života i životne sreće te ga uspoređuju s parcijalnim fokusom na uspjeh ili ekonomski rast.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Krunoslav Rukelj, Autor
Ivana Tuškan, Autor
Nataša Sajko, Autor
Tvrtko Pleić, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
Tajana Lovreković, Autor
doc. dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Ana Radoš, Autor
doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
dr. sc. Svjetlana Letinić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.1. Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.4. Učenik piše tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.6. Učenik analizira značenjske odnose među riječima pomoću rječnika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.2.7. Učenik analizira i uspoređuje različite pokazatelje razvijenosti na svim prostornim razinama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit-> odr C.4.2. Analizira pokazatelje kvalitete života u nekome društvu i objašnjava razlike među društvima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit-> odr C.4.2. Analizira pokazatelje kvalitete života u nekome društvu i objašnjava razlike među društvima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> A. Znanstvenoistraživački pristup-> PS A.1. (prošireni ishod) Učenik interpretira psihologiju kao istraživačku i primijenjenu znanost (ostvaruje se u svim domenama)
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.4. (prošireni ishod) Učenik uspoređuje razvoj pojedinca tijekom životnog ciklusa
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, HDI, Indeks ljudskog razvoja, Indeks sreće, razvijenost, sreća, indikatori razvoja, indikatori sreće, kvaliteta života, selfie, anketno istraživanje, generacijske razlike, barokni i klasicistički skladatelji, osobine uspješnih i sretnih ljudi, sebić, opisivanje i pripovijedanje, životni standard, materijalno i nematerijalno
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali

Spirala uspjeha i neuspjeha
Sonja Banić
Predavanje; prezentacija
Informativni i dokumentarni sadržaji • Ostalo
PDF
Logički sklopovi I, ILI, NE
Danijel Eskeričić
Predavanje; prezentacija
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Elektrotehnika i računalstvo • Elektrotehnika
Uređeno prije: 62mj
1
Komentari