Uspjeh i/ili sreća?

e-skole

Uspjeh i/ili sreća?

  • Uređeno prije: 21mj
  • 101
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenici promišljaju i istražuju integrativno sagledavanje kvalitete života i životne sreće te ga uspoređuju s parcijalnim fokusom na uspjeh ili ekonomski rast.

    Doprinosi

    Veljko Armano Linta, Urednik
    Tajana Lovreković, Autor
    doc. dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    Ana Radoš, Autor
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    dr. sc. Svjetlana Letinić, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.1. Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.4. Učenik piše tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.6. Učenik analizira značenjske odnose među riječima pomoću rječnika
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.2.7. Učenik analizira i uspoređuje različite pokazatelje razvijenosti na svim prostornim razinama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit-> odr C.4.2. Analizira pokazatelje kvalitete života u nekome društvu i objašnjava razlike među društvima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit-> odr C.4.2. Analizira pokazatelje kvalitete života u nekome društvu i objašnjava razlike među društvima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> A. Znanstvenoistraživački pristup-> PS A.1. (prošireni ishod) Učenik interpretira psihologiju kao istraživačku i primijenjenu znanost (ostvaruje se u svim domenama)
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.4. (prošireni ishod) Učenik uspoređuje razvoj pojedinca tijekom životnog ciklusa
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , HDI, Indeks ljudskog razvoja, Indeks sreće, razvijenost, sreća, indikatori razvoja, indikatori sreće, kvaliteta života, selfie, anketno istraživanje, generacijske razlike, barokni i klasicistički skladatelji, osobine uspješnih i sretnih ljudi, sebić, opisivanje i pripovijedanje, životni standard, materijalno i nematerijalno

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara