Opis materijala
Prepoznavanje prilika u kojima građanin može sudjelovati kako bi promicao ljudska prava i pri tome se zalagati za interkulturalnost i pozitivne promjene može se naučiti kroz nastavu geografije informatike ili latinskog i hrvatskog jezika. A prilike za aktivizam mogu se pronaći u temama migracija osoba s teškoćama ili umirovljenicima. Jer još uvijek imamo brojne skupine koje ne mogu ostvariti sva propisana ljudska prava.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Krunoslav Rukelj, Autor
Marina Mirković, Autor
Stanka Svetličić, Autor
Ivana Tuškan, Autor
Ana Popović, Recenzent
Nada Lodeta, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Jelena Huzanić, Autor
Jasna Kudek Mirošević, Autor
Ivana Andrić, Recenzent
Dubravka Štiglić, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Ana Šutalo Barić, Urednik
doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.1. Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.2.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.1.1 pronalazi podatke i informacije, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje - dijeli svoje digitalne sadržaje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.1.3 u online okruženju surađuje i radi na projektu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.1.3 analizira ulogu koju pomoćna tehnologija i prilagođeni digitalni sadržaji mogu imati u životima osoba s poteškoćama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> SŠ GU B.1-4.1. Učenik ostvaruje različite glazbene aktivnosti u skladu s vlastitim interesima i sklonostima (pjevanje, sviranje, ples i pokret, stvaralaštvo i primjena IKT-a)
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.2. Učenik slušno prepoznaje i analizira glazbeno-izražajne sastavnice i oblikovne strukture u istaknutim skladbama klasične, tradicijske i popularne glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.4. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja hrvatske tradicijske glazbe i glazbi svijeta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.4. Učenik razlikuje različite vrste glazbe i glazbene žanrove te opisuje njihove međusobne utjecaje i spajanja (crossover i fuzija)
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.2.1. Učenik analizira razmještaj i kretanje broja stanovnika, pokazatelje prirodnoga i prostornog kretanja stanovništva te demografske strukture i procese na lokalnoj, nacionalnoj i svjetskoj razini s pomoću tablica, grafičkih prikaza i geog...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.1.1. Nabraja, smješta i povezuje ključne osobe, pojmove i događaje iz rimske povijesti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.1.2. Komentira, diskutira i zaključuje o vrijednostima građanskih i ljudskih vrlina i mana na temelju života ključnih osoba i događaja iz javnoga života rimske države
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.4.3. Promiče ljudska prava
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.4.3. Promiče ljudska prava
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, ljudska prava, ideja, migracije, tolerancija, interkulturalnost, Glazbene sastavnice, lirska pjesma, diskriminacija, Manjine, aktivni građanin, vrste glazbe, kratka priča, pomoćna tehnologija, prilagođeni digitalni sadržaji, osobe s poteškoćama, Rimski zakonik, glazbeni aktivizam i ljudska prava
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali

Budi realan
Karolina Brleković, SANJA LOPARIĆ, Rebeka Kalazić, Maja Balat
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred • Matematika
ZIP
Uređeno prije: 21mj
79
Biblijska slika Boga i iskustvo Boga
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Zdravstvo i socijalna skrb • Medicinska sestra opće njege-medicinski tehničar opće njege
Komentari