Budi aktivan

e-skole

Budi aktivan

  • Uređeno prije: 53mj
  • 116
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Prepoznavanje prilika u kojima građanin može sudjelovati kako bi promicao ljudska prava i pri tome se zalagati za interkulturalnost i pozitivne promjene može se naučiti kroz nastavu geografije informatike ili latinskog i hrvatskog jezika. A prilike za aktivizam mogu se pronaći u temama migracija osoba s teškoćama ili umirovljenicima. Jer još uvijek imamo brojne skupine koje ne mogu ostvariti sva propisana ljudska prava.

    Doprinosi

    Ana Popović, Recenzent
    Nada Lodeta, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Jelena Huzanić, Autor
    Jasna Kudek Mirošević, Autor
    Ivana Andrić, Recenzent
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ana Šutalo Barić, Urednik
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.1. Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.2.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.1.1 pronalazi podatke i informacije, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje - dijeli svoje digitalne sadržaje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.1.3 u online okruženju surađuje i radi na projektu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.1.3 analizira ulogu koju pomoćna tehnologija i prilagođeni digitalni sadržaji mogu imati u životima osoba s poteškoćama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> SŠ GU B.1-4.1. Učenik ostvaruje različite glazbene aktivnosti u skladu s vlastitim interesima i sklonostima (pjevanje, sviranje, ples i pokret, stvaralaštvo i primjena IKT-a)
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.2. Učenik slušno prepoznaje i analizira glazbeno-izražajne sastavnice i oblikovne strukture u istaknutim skladbama klasične, tradicijske i popularne glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.4. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja hrvatske tradicijske glazbe i glazbi svijeta
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.4. Učenik razlikuje različite vrste glazbe i glazbene žanrove te opisuje njihove međusobne utjecaje i spajanja (crossover i fuzija)
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.2.1. Učenik analizira razmještaj i kretanje broja stanovnika, pokazatelje prirodnoga i prostornog kretanja stanovništva te demografske strukture i procese na lokalnoj, nacionalnoj i svjetskoj razini s pomoću tablica, grafičkih prikaza i geog...
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.1.1. Nabraja, smješta i povezuje ključne osobe, pojmove i događaje iz rimske povijesti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.1.2. Komentira, diskutira i zaključuje o vrijednostima građanskih i ljudskih vrlina i mana na temelju života ključnih osoba i događaja iz javnoga života rimske države
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.4.3. Promiče ljudska prava
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.4.3. Promiče ljudska prava

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , ljudska prava, ideja, migracije, tolerancija, interkulturalnost, Glazbene sastavnice, lirska pjesma, diskriminacija, Manjine, aktivni građanin, vrste glazbe, kratka priča, pomoćna tehnologija, prilagođeni digitalni sadržaji, osobe s poteškoćama, Rimski zakonik, glazbeni aktivizam i ljudska prava

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara