Opis materijala
Učenici se upoznaju s dijeljenjem materijalne i nematerijalne imovine kao načinom istovremenog postizanja društvene pravde i smanjenja ekološkog otiska.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Nataša Sajko, Autor
Sunčana Pomahač Gak, Autor
Dubravka Granulić, Autor
Tanja Debelec, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
Petra Orbanić, Autor
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Ivan Santica, Recenzent
Ana Radoš, Autor
Kristina Rismondo, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
dr. sc. Svjetlana Letinić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.1. Učenik opisuje i pripovijeda u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.3. Učenik čita u skladu s određenom svrhom opisne i pripovjedne tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.4. Učenik piše tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.1.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu tema »Ljudsko tijelo u likovnoj umjetnosti« ili »Pogled na svijet« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.1.1. Učenik analizira umjetničko djelo koje se uklapa u teme »Ljudsko tijelo u likovnoj umjetnosti« i »Pogled na svijet« te izražava kritički stav
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.4.2. Djeluje u skladu s načelima održivoga razvoja s ciljem promoviranja socijalne pravde
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.4.2. Djeluje u skladu s načelima održivoga razvoja s ciljem promoviranja socijalne pravde
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT SŠ E.1.1. Barata podatcima prikazanima na različite načina
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT SŠ A.1. Računa s realnim brojevima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.1.1. Učenik analizira društvene promjene i odnose između društvenih skupina u prapovijesti i starome vijeku
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, društvena pravda, volontiranje, dizajn, opis, Ljudsko tijelo, kameno doba, Prikaz podataka, nomadi, Realni brojevi, ekonomija solidarnosti, održiva potrošnja i proizvodnja, digitalne aplikacije za organizaciju i pohranu sadržaja, zbirka otvorenih obrazovnih sadržaja, fotomontaža, kolaž, asamblaž, socijalna pravda, školska riznica, recikliranje papira
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Naša razredna pravila
Predavanje; prezentacija
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Osobni i socijalni razvoj
PDF
Čakovec - grad Zrinskih
Dinka Žulić, Ana Marinić, Nataša Tomljanović, Nikola Ivek, Valerija Begić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi
DOCX
Komentari