Opis materijala
Učenici osmišljavaju načine na koje mogu zajedničkim djelovanjem zaštititi prirodu i okoliš u pogledu plastičnog i elektroničkog otpada zaštita vode i sedrenih barijera te zbližavanja educiranja i motiviranja lokalne zajednice.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Marina Mirković, Autor
Snježana Fištrović, Autor
Dubravka Granulić, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
Marijana Žgela Putniković, Autor
Ivana Kutle, Autor
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Ana Radoš, Autor
Nevenka Krfogec, Recenzent
Adriana Ivandić, Recenzent
dr. sc. Svjetlana Letinić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.2.1 aktivno pridonosi unapređenju kvalitete života podizanjem ekološke svijesti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM SŠ A.2.3. Kritički razmatra upotrebu tvari i njihov utjecaj na okoliš
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.4.1. Djeluje u skladu s načelima održivoga razvoja s ciljem zaštite prirode i okoliša
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.4.1. Djeluje u skladu s načelima održivoga razvoja s ciljem zaštite prirode i okoliša
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.1. Učenik razumije srednje duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.2. Učenik proizvodi srednje duge i jednostavne govorne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.3. Učenik sudjeluje u srednje dugoj i jednostavnoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.4. Učenik piše srednje duge, jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.2.1. Učenik izvještava o različitim informacijama, sličnostima i razlikama između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga života i aktualnih događanja te u značenju i uporabi pojedinih jezičnih i...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.2.2. Učenik uspoređuje i vrednuje informacije iz različitih izvora na stranomu jeziku i pritom se služi osnovnim vještinama kritičkoga mišljenja
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, priroda, recikliranje, voda, reportaža, okoliš, elektronički otpad, aktivne lokalne zajednice, zaštita prirode i okoliša, održive zajednice, 7R načela, sedra, održivo ponašanje, plastični predmeti, trgovine bez ambalaže, orijentacijsko kretanje, kontrolne točke, zaštita prirode, aktivno djelovanje
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Kako da učenje ne bude mučenje
Gordana Popović
digitalni obrazovni sadržaji
Informativni i dokumentarni sadržaji • Ostalo
PDF
Ne sagriješi bludno!
digitalni obrazovni sadržaji
Informativni i dokumentarni sadržaji • Ostalo
Komentari