Kad, ako ne sad?; Tko, ako ne mi?

e-skole

Kad, ako ne sad?; Tko, ako ne mi?

  • Uređeno prije: 58mj
  • 182
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenici osmišljavaju načine na koje mogu zajedničkim djelovanjem zaštititi prirodu i okoliš u pogledu plastičnog i elektroničkog otpada zaštita vode i sedrenih barijera te zbližavanja educiranja i motiviranja lokalne zajednice.

    Doprinosi

    Veljko Armano Linta, Urednik
    Marijana Žgela Putniković, Autor
    Ivana Kutle, Autor
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    Ana Radoš, Autor
    Nevenka Krfogec, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent
    dr. sc. Svjetlana Letinić, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.2.1 aktivno pridonosi unapređenju kvalitete života podizanjem ekološke svijesti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM SŠ A.2.3. Kritički razmatra upotrebu tvari i njihov utjecaj na okoliš
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.4.1. Djeluje u skladu s načelima održivoga razvoja s ciljem zaštite prirode i okoliša
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.4.1. Djeluje u skladu s načelima održivoga razvoja s ciljem zaštite prirode i okoliša
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.1. Učenik razumije srednje duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.2. Učenik proizvodi srednje duge i jednostavne govorne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.3. Učenik sudjeluje u srednje dugoj i jednostavnoj govornoj interakciji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.4. Učenik piše srednje duge, jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.2.1. Učenik izvještava o različitim informacijama, sličnostima i razlikama između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga života i aktualnih događanja te u značenju i uporabi pojedinih jezičnih i...
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.2.2. Učenik uspoređuje i vrednuje informacije iz različitih izvora na stranomu jeziku i pritom se služi osnovnim vještinama kritičkoga mišljenja

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , priroda, recikliranje, voda, reportaža, okoliš, elektronički otpad, aktivne lokalne zajednice, zaštita prirode i okoliša, održive zajednice, 7R načela, sedra, održivo ponašanje, plastični predmeti, trgovine bez ambalaže, orijentacijsko kretanje, kontrolne točke, zaštita prirode, aktivno djelovanje

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara