Opis materijala
Naučiti kako ispravno komunicirati i uputiti informaciju na pravu adresu sastavni je dio političke socijalizacije koji kreće od ranih godina obrazovanja. Kada je aktivizam građana praćen detektiranjem problema u zajednici analiziranjem predlaganjem rješenja i predstavljanje istoga onima koji mogu i moraju poboljšati život građana tada stvaramo aktivne građane koji jasno zauzimaju svoju ulogu u društvu čineći ga boljim.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
Ivan Bednjanec, Autor
Sanela Jukić, Autor
Dubravka Granulić, Autor
Petra Orbanić, Autor
Željka Drniković, Autor
Marica Antić, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
Jasna Kudek Mirošević, Autor
Ivana Fundurulić, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Dubravka Štiglić, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
3-2-1-akcija!, Urednik
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.3. Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.5. Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tehnička kultura-> C. Tehnika i kvaliteta života-> TK OŠ C. 7. 1. Na kraju treće godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Tehnika i kvaliteta života učenik obrazlaže dobrobiti, izvore opasnosti, mjere zaštite i pravilne postupke održavanja tehničkih tvorevina
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tehnička kultura-> A. Dizajniranje i dokumentiranje-> TK OŠ A. 7. 2. Na kraju treće godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Dizajniranje i dokumentiranje učenik crta radionički crtež predmeta koristeći se pojednostavljenjima i presjecima pri crtanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.7.1. Učenik raspravlja o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.7.1. Učenik analizira i u likovnom i vizualnom uratku ispituje utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.7.2. Učenik raspravlja o društvenome kontekstu umjetničkoga djela
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.7.1. MAT OŠ D.7.6. Računa postotak i primjenjuje postotni račun
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.7.1. Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih frekvencija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.8.1. Učenik razvija samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) TJ A.8.3. Učenik piše kratak i jednostavan tekst poznate tematike ili na temu od osobnoga interesa
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) TJ A.8.4. Učenik sudjeluje u kratkome i jednostavnome razgovoru
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (1) TJ B.8.2. Učenik primjenjuje obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.3.3. Promiče kvalitetu života u lokalnoj zajednici
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.3.3. Promiče kvalitetu života u lokalnoj zajednici
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.3.3. Promiče kvalitetu života u lokalnoj zajednici
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, nenasilna komunikacija, zaštita na radu, Zajednica, javno dobro, rješavanje sukoba, Europski dan jezika, medijacija, postotak, dijagram, relativna frekvencija, mjerenje, poruka, posvojne zamjenice, Ulična umjetnost, tehnička dokumentacija, lokalna zajednica, slikovni prikaz
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
e-Škole DOS Biologija [1, 2] - Tehnička dokumentacija
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET
Informativni i dokumentarni sadržaji • e-Škole
PDF
Savjest-put prema Bogu uz pomoć 10 zapovijedi (1. i 2. zapovijed ) scenarij ponavljanja gradiva 7 r KV 1- 3 tema cjeline Dekalog-uputnik za život
Marica Celjak
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
PDF
Komentari