3-2-1-akcija!

e-skole

3-2-1-akcija!

  • Uređeno prije: 53mj
  • 91
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Naučiti kako ispravno komunicirati i uputiti informaciju na pravu adresu sastavni je dio političke socijalizacije koji kreće od ranih godina obrazovanja. Kada je aktivizam građana praćen detektiranjem problema u zajednici analiziranjem predlaganjem rješenja i predstavljanje istoga onima koji mogu i moraju poboljšati život građana tada stvaramo aktivne građane koji jasno zauzimaju svoju ulogu u društvu čineći ga boljim.

    Doprinosi

    Petra Orbanić, Autor
    Željka Drniković, Autor
    Marica Antić, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
    Jasna Kudek Mirošević, Autor
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    3-2-1-akcija!, Urednik

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.3. Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.5. Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tehnička kultura-> C. Tehnika i kvaliteta života-> TK OŠ C. 7. 1. Na kraju treće godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Tehnika i kvaliteta života učenik obrazlaže dobrobiti, izvore opasnosti, mjere zaštite i pravilne postupke održavanja tehničkih tvorevina
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tehnička kultura-> A. Dizajniranje i dokumentiranje-> TK OŠ A. 7. 2. Na kraju treće godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Dizajniranje i dokumentiranje učenik crta radionički crtež predmeta koristeći se pojednostavljenjima i presjecima pri crtanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.7.1. Učenik raspravlja o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.7.1. Učenik analizira i u likovnom i vizualnom uratku ispituje utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.7.2. Učenik raspravlja o društvenome kontekstu umjetničkoga djela
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.7.1. MAT OŠ D.7.6. Računa postotak i primjenjuje postotni račun
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.7.1. Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih frekvencija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.8.1. Učenik razvija samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) TJ A.8.3. Učenik piše kratak i jednostavan tekst poznate tematike ili na temu od osobnoga interesa
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) TJ A.8.4. Učenik sudjeluje u kratkome i jednostavnome razgovoru
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (1) TJ B.8.2. Učenik primjenjuje obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.3.3. Promiče kvalitetu života u lokalnoj zajednici
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.3.3. Promiče kvalitetu života u lokalnoj zajednici
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.3.3. Promiče kvalitetu života u lokalnoj zajednici

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , nenasilna komunikacija, zaštita na radu, Zajednica, javno dobro, rješavanje sukoba, Europski dan jezika, medijacija, postotak, dijagram, relativna frekvencija, mjerenje, poruka, posvojne zamjenice, Ulična umjetnost, tehnička dokumentacija, lokalna zajednica, slikovni prikaz

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara