Opis materijala
Učenici će naučiti kako oni kao pojedinci mogu sudjelovati u društvenoj solidarnosti. Aktivnostima iz Engleskog jezika Hrvatskog jezika ili izvannastavno prepoznati će društvenu isključenost pojedinaca i skupina te ih raznim akcijama na lokalnoj razini ponovno uključiti u društvo.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
TOMISLAV PAVLOVIĆ, Autor
Stanka Svetličić, Autor
Petra Orbanić, Autor
Katica Knezović, Autor
Ivana Zelenika, Autor
Ivana Škarica Mital, Recenzent
Jasna Kudek Mirošević, Autor
Kristina Rismondo, Recenzent
Dubravka Štiglić, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Ana Šutalo Barić, Urednik
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.8.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.2. Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.3. Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.4. Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.8.4. Sudjeluje u dužemu planiranom i dužemu jednostavnom neplaniranom razgovoru poznate tematike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.8.6. Piše strukturiran tekst srednje dužine i poznate tematike koristeći se jezičnim strukturama niže razine složenosti i razlikujući pravopisna pravila u hrvatskome i engleskome jeziku
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.7.1. Učenik analizira i u likovnom i vizualnom uratku ispituje utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.7.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišlja stvaralački proces te ukazuje na moguće promjene prvobitnih rješenja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.3.2. Doprinosi društvenoj solidarnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.3.2. Doprinosi društvenoj solidarnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.3.2. Doprinosi društvenoj solidarnosti
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.02.2021.
Tagovi
, volontiranje, Bajke, dizajn, plakat, empatija, suradnja, osvrt, solidarnost, inclusion, problemski članak, medijske poruke, društvena isključenost, lokalna zajednica, poverty, piktogram, stvarnost, social exclusion, međugeneracijska solidarnost
Datum unosa materijala
05.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Priprava za izvođenje nastavnoga sata Hrvatskog jezika "Da je meni drvo biti" -Oton Župančič
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 2. razred • Hrvatski jezik
DOCX
Uravnotežen doručak
Ivana Katić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 3. razred • Zdravlje
PDF
Komentari