Ruksak za preživljavanje

e-skole

Ruksak za preživljavanje

  • Uređeno prije: 53mj
  • 121
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenici istražuju i stječu fizičke intelektualne društvene i duhovne vještine koje su potrebne u slučaju katastrofa izazvanih narušenom prirodnom ravnotežom ali su potrebne i za uspostavljanje ravnoteže da bi se katastrofe izbjegle.

    Doprinosi

    Veljko Armano Linta, Urednik
    Zrinka Pongrac Štimac, Autor
    Jelena Huzanić, Autor
    Ana Popović, Recenzent
    Nenad Šunić, Recenzent
    Nada Lodeta, Recenzent
    Ana Radoš, Autor
    Danijela Stanić, Recenzent
    dr. sc. Mirjana Jeleč Raguž, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.2.1. Usvaja i primjenjuje teorijska i motorička znanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.2.1. Prati osobna motorička postignuća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.2.2. Provodi motoričke aktivnosti i aktivno boravi u prirodi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.2.3. Podupire i kreira cjeloživotne navike tjelesnog vježbanja i gibanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO SŠ C.1.2. Učenik analizira uzroke i posljedice ugrožavanja i onečišćenja okoliša od lokalne do globalne razine te opisuje oblike zaštite prirode s primjerima u svijetu i Hrvatskoj koristeći se geografskim kartama i IKT-om
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO SŠ C.1.3. Učenik se odgovorno odnosi prema okolišu i istražuje stanje okoliša u svom okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.4.2. Objašnjava važnost uspostavljanja prirodne ravnoteže
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.4.2. Objašnjava važnost uspostavljanja prirodne ravnoteže
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.1.2. Analizira održavanje uravnoteženoga stanja u prirodi povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.1.1. Nabraja, smješta i povezuje ključne osobe, pojmove i događaje iz rimske povijesti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.1.2. Komentira, diskutira i zaključuje o vrijednostima građanskih i ljudskih vrlina i mana na temelju života ključnih osoba i događaja iz javnoga života rimske države

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.02.2021.

    Tagovi

    , prirodne katastrofe, održivi razvoj, konzumerizam, orijentacija, prirodna ravnoteža, ekonomičnost, regenerativna poljoprivreda, klimatska kriza, vještine preživljavanja, motoričke vještine, propast rimske civilizacije, duhovne vrijednosti, namjerna zajednica, ekoselo

    Datum unosa materijala

    05.02.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara