Ritamski aspekti solfeggia u osnovnoj glazbenoj školi: primjeri dobre prakse u nastavi u razredu i nastavi na daljinu
Opis materijala
Prezentacija na jednome mjestu nastoji sistematizirati principe pristupa ritamskim sadržajima u osnovnoj glazbenoj školi te propituje kako konkretan glazbeni doživljaj osvijestiti u virtualnom svijetu.
Uz princip „od poznatog ka nepoznatome” prilikom uvođenja novih ritamskih figura prezentacija sumira ideje koje mogu pridonijeti osvještavanju navedenih figura s posebnim osvrtom na uporabu teksta i težnjom prema primjerima iz glazbene literature.
U današnje vrijeme kada je učenicima dostupna suvremena tehnologija autor samokritično istražuje kako poboljšati klasičnu nastavu kako je približiti učenicima kako ih motivirati i pomoći im da steknu kompetencije i razviju svoje potencijale. Kao jedno od mogućih rješenja nalazi u kreativnosti otvorenosti i traženju novih ideja.
Doprinosi
Nikola Lovrinić, Autor
Nikola Lovrinić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole
- Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole
Bilješke
Skraćeni naziv
Ritamski aspekti solfeggia u OGŠ
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
06.12.2020.
Tagovi
ritam, ritamske figure, solfeggio, ritamski diktat, bodypercussion, mjere, didaktičke igre, ritmizirani tekst
Datum unosa materijala
04.12.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Početno čitanje i pisanje – nakon učenja velikog i malog tiskanog slova O, o - priprema za nastavni sat Hrvatskoga jezika (1. razred)
Silvija Švelinger
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Hrvatski jezik
Sustav po sustav 2 (svođenje na standardni oblik)
Dražena Potočki, Antonela Matajić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Matematika
Komentari