Opis materijala
Učenici se upoznaju s kvalitetnim alternativama društveno uvjetovanom imperativu da svaki pojedinac ili svaka obitelj mora imati svoj auto ili svoj stan/kuću kao pokazatelj životnog uspjeha. Pritom razmišljaju o idućoj fazi svojeg života (studiranju) kritički razmišljaju o luksuzu upoznaju se sa zajedničkim stanovanjem i dijeljenjem auta te s pametnim gradovima i uče o ekološkim tehnološkim rješenjima koja bi mogli primijeniti u ostvarenju budućih projekata.
Doprinosi
Ivana Martinić, Autor
Snježana Fištrović, Autor
Vesna Mišljenović, Autor
Krunoslav Rukelj, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Maja Đura, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Kristijan Šivak, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
dr.sc. Mirjana Jeleč Raguž, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.4.1. Učenik analizira djelo koje se uklapa u teme »Umjetnost i moć« i »Stvaralački proces«
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.4.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO SŠ C.B.3.2. Učenik analizira grad kao organizirani sustav, istražuje uzroke temperaturnih razlika u gradu te predlaže načine i mjere održivoga razvoja gradova
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.5.1. Kritički promišlja o povezanosti vlastitoga načina života s utjecajem na okoliš i ljude
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.5.1. Kritički promišlja o povezanosti vlastitoga načina života s utjecajem na okoliš i ljude
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.3.6. MAT SŠ C.3.4. Analizira graf trigonometrijske funkcije
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT SŠ B.3.7. MAT SŠ C.3.5. Primjenjuje trigonometrijske funkcije
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV SŠ C.4.1. Učenik vrednuje razvoj tehnologije i izume koji su promijenili život čovjeka u 20. i 21. stoljeću
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) NJ A.4.2. Učenik proizvodi duge i složene govorne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.3. Učenik sudjeluje u dugoj i srednje složenoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.4.1. Učenik izvodi zaključke o sličnostima i razlikama između regionalnih i socijalnih skupina te kultura mladih u vlastitoj kulturi i kulturama povezanim s njemačkim jezikom te opisuje utjecaj osobnih stavova i vrijednosti na doživljavan...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.4.2. Učenik pronalazi, uspoređuje te kritički procjenjuje informacije iz različitih izvora znanja na njemačkome jeziku
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
trigonometrija, ekološka svijest, izumi, održivost, pametni grad, održivo stanovanje, održivi prijevoz, namjerne zajednice, solarne ćelije, deklinacija sunca, kut elevacije, stambeno pitanje studenata, alternativni modeli stanovanja, ekološka gradnja, cohousing, financijska isplativost, idejna rješenja, luksuzno stanovanje, stambena arhitektura, umjetnost i moć, automobilski prijevoz, autonomna vožnja, dijeljenje automobila (car sharing), razvoj tehnologije, održivi grad, uključivi grad
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Spol i rod
Gordana Mofardin
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Etika
PDF
Matematika i klimatske promjene – Eko-matematika u akciji
Zdenka Jerković, Nives Bogdan
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari