Opis materijala
Učenici razvijaju svijest o čovjeku i čovječanstvu stavljanjem čovjeka u vremenski kontekst (razvoj svemira razvoj života na zemlji razvoj znanstvenih spoznaja razvoj ideja kozmopolitizma i globalizacije) ali i kontekst nadilaženja sukoba u sportskom duhu. Time imaju priliku uvidjeti sličnost među ljudima ali i potrebu da surađujemo u brizi o planetu koji nam je jedini dom te tu svijest prenijeti na druge imerzivnim iskustvom prolaska velikom vremenskom trakom.
Doprinosi
Boris Štimac, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
Zrinka Pongrac Štimac, Autor
Jelena Huzanić, Autor
Ivana Kutle, Autor
Nada Lodeta, Recenzent
Martina Hein, Recenzent
Zvonimir Peranić, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
dr. sc. Mirjana Jelač Raguž, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.1.1. Napredno usavršava teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.4.1. Razlikuje osobni od kolektivnih identiteta te ima osjećaj pripadnosti čovječanstvu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.4.1. Razlikuje osobni od kolektivnih identiteta te ima osjećaj pripadnosti čovječanstvu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> C. Gibanje-> FIZ SŠ C.1.7. Opisuje zakon gravitacije i analizira gibanje Zemlje i nebeskih tijela
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.2.1. Primjenjuje osnovna načela i metodologiju znanstvenoga istraživanja i razvoj znanstvene misli stavlja u povijesni kontekst
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> A. Organiziranost živoga svijeta-> BIO SŠ A.2.2. Uspoređuje specifičnosti građe pojedinih organizama i povezuje ih s razvojnim stablom živoga svijeta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.2.3. Uspoređuje prilagodbe organizama na životne uvjete te ih povezuje s evolucijom živoga svijeta na Zemlji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.2. Komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
povijest, etička načela, održivi razvoj, fotografija, zajedništvo, sport, kozmopolitizam, globalizacija, Evolucija, geološka doba, Olimpijske igre, vrsta, kolaž, planet pogodan za život, bratstvo, geocentrična teorija, heliocentrična teorija, ratna fotografija, izražajna sredstva fotografije, pogled na svijet, moralna komponenta
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Ekumenski vremeplov
Katarina Pučar
Priprema za nastavni sat
DOCX

Glazbeno-umjetnički vremeplov
Ozana Bijelonjić, Ivana Petravić
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Glazbena umjetnost
ZIP
Uređeno prije: 21mj
76
Komentari