Vremeplov

e-skole

Vremeplov

  • Uređeno prije: 21mj
  • 74
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenici razvijaju svijest o čovjeku i čovječanstvu stavljanjem čovjeka u vremenski kontekst (razvoj svemira razvoj života na zemlji razvoj znanstvenih spoznaja razvoj ideja kozmopolitizma i globalizacije) ali i kontekst nadilaženja sukoba u sportskom duhu. Time imaju priliku uvidjeti sličnost među ljudima ali i potrebu da surađujemo u brizi o planetu koji nam je jedini dom te tu svijest prenijeti na druge imerzivnim iskustvom prolaska velikom vremenskom trakom.

    Doprinosi

    Veljko Armano Linta, Urednik
    Zrinka Pongrac Štimac, Autor
    Jelena Huzanić, Autor
    Ivana Kutle, Autor
    Nada Lodeta, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    Zvonimir Peranić, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    dr. sc. Mirjana Jelač Raguž, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.1.1. Napredno usavršava teorijska i motorička znanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.4.1. Razlikuje osobni od kolektivnih identiteta te ima osjećaj pripadnosti čovječanstvu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.4.1. Razlikuje osobni od kolektivnih identiteta te ima osjećaj pripadnosti čovječanstvu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> C. Gibanje-> FIZ SŠ C.1.7. Opisuje zakon gravitacije i analizira gibanje Zemlje i nebeskih tijela
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.2.1. Primjenjuje osnovna načela i metodologiju znanstvenoga istraživanja i razvoj znanstvene misli stavlja u povijesni kontekst
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> A. Organiziranost živoga svijeta-> BIO SŠ A.2.2. Uspoređuje specifičnosti građe pojedinih organizama i povezuje ih s razvojnim stablom živoga svijeta
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.2.3. Uspoređuje prilagodbe organizama na životne uvjete te ih povezuje s evolucijom živoga svijeta na Zemlji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.2. Komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    povijest, etička načela, održivi razvoj, fotografija, zajedništvo, sport, kozmopolitizam, globalizacija, Evolucija, geološka doba, Olimpijske igre, vrsta, kolaž, planet pogodan za život, bratstvo, geocentrična teorija, heliocentrična teorija, ratna fotografija, izražajna sredstva fotografije, pogled na svijet, moralna komponenta

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara