Opis materijala
Nadahnjujući se velikim humanistima učeći na greškama kolonizacije proučavajući uzroke posljedice i tokove migracija projektirajući jednostavne i održive kuće za različite dijelove svijeta učenici osvještavaju potrebu za brigom o planetu Zemlji kao zajedničkom domu razvijaju empatiju i zagovaraju djelovanje iz različitih pravaca na putu k istom cilju.
Doprinosi
Nataša Sajko, Autor
Vesna Mišljenović, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Stjepan Mudifaj, Autor
Maja Đura, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Kristijan Šivak, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
dr.sc. Mirjana Jeleč Raguž, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.1. Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i obrazlaže stavove o književnom tekstu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.3. Učenik čita u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.2.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu teme »Čovjek i prostor« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.2.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.2.2. Učenik raspravlja o sadržajima i problemima suvremenoga stanovanja i urbanističkoga oblikovanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.2.1. Učenik analizira razmještaj i kretanje broja stanovnika, pokazatelje prirodnoga i prostornog kretanja stanovništva te demografske strukture i procese na lokalnoj, nacionalnoj i svjetskoj razini s pomoću tablica, grafičkih prikaza i geog...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.4.1. Razlikuje osobni od kolektivnih identiteta te ima osjećaj pripadnosti čovječanstvu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.4.1. Razlikuje osobni od kolektivnih identiteta te ima osjećaj pripadnosti čovječanstvu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.2.1. Učenik analizira društvene promjene i odnose između društvenih skupina u srednjem i ranom novom vijeku
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> B. Ekonomija-> POV SŠ B.2.1. Učenik analizira gospodarsku dinamiku srednjega i ranoga novog vijeka
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV SŠ C.2.1. Učenik analizira utjecaje razvoja znanosti i tehnologije na društveni i gospodarski razvoj tijekom srednjega i ranoga novog vijeka
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.2.1. Učenik analizira državno-politički razvoj u srednjem i ranom novom vijeku u svijetu, Europi i u hrvatskim zemljama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV SŠ E.2.2. Učenik analizira sukobe i prožimanja religija u društvima i kulturama srednjega i ranoga novog vijeka
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
održivi razvoj, Kolonijalizam, Pasivna kuća, demografske strukture, ekumenizam, međukulturalnost, građani svijeta, jezična i strukturna obilježja javnog govora, doživljaj literarnog teksta, život na zemlji, kolumbovska razmjena, migracije stanovništva, odnos s drugim religijama, Sokratov megaron, insolacija, reciklirani materijali
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.9
Preporučeni materijali
Prezentacija za obradu gradiva o priložnim oznakama
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Hrvatski jezik
PPTX
Priča o Žar ptici
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Likovna kultura
PPTX
Komentari