Briga o zajedničkom domu

e-skole

Briga o zajedničkom domu

  • Uređeno prije: 25mj
  • 169
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Nadahnjujući se velikim humanistima učeći na greškama kolonizacije proučavajući uzroke posljedice i tokove migracija projektirajući jednostavne i održive kuće za različite dijelove svijeta učenici osvještavaju potrebu za brigom o planetu Zemlji kao zajedničkom domu razvijaju empatiju i zagovaraju djelovanje iz različitih pravaca na putu k istom cilju.

    Doprinosi

    Stjepan Mudifaj, Autor
    Maja Đura, Autor
    Veljko Armano Linta, Urednik
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    dr.sc. Mirjana Jeleč Raguž, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.1. Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i obrazlaže stavove o književnom tekstu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.3. Učenik čita u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.2.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu teme »Čovjek i prostor« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.2.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.2.2. Učenik raspravlja o sadržajima i problemima suvremenoga stanovanja i urbanističkoga oblikovanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.2.1. Učenik analizira razmještaj i kretanje broja stanovnika, pokazatelje prirodnoga i prostornog kretanja stanovništva te demografske strukture i procese na lokalnoj, nacionalnoj i svjetskoj razini s pomoću tablica, grafičkih prikaza i geog...
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.4.1. Razlikuje osobni od kolektivnih identiteta te ima osjećaj pripadnosti čovječanstvu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.4.1. Razlikuje osobni od kolektivnih identiteta te ima osjećaj pripadnosti čovječanstvu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.2.1. Učenik analizira društvene promjene i odnose između društvenih skupina u srednjem i ranom novom vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> B. Ekonomija-> POV SŠ B.2.1. Učenik analizira gospodarsku dinamiku srednjega i ranoga novog vijeka
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV SŠ C.2.1. Učenik analizira utjecaje razvoja znanosti i tehnologije na društveni i gospodarski razvoj tijekom srednjega i ranoga novog vijeka
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.2.1. Učenik analizira državno-politički razvoj u srednjem i ranom novom vijeku u svijetu, Europi i u hrvatskim zemljama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV SŠ E.2.2. Učenik analizira sukobe i prožimanja religija u društvima i kulturama srednjega i ranoga novog vijeka

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    održivi razvoj, Kolonijalizam, Pasivna kuća, demografske strukture, ekumenizam, međukulturalnost, građani svijeta, jezična i strukturna obilježja javnog govora, doživljaj literarnog teksta, život na zemlji, kolumbovska razmjena, migracije stanovništva, odnos s drugim religijama, Sokratov megaron, insolacija, reciklirani materijali

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.9

    Komentari

    Nema komentara