Opis materijala
Stanje treme i anksioznosti u ispitnim situacijama emocionalno je stanje pri kojem se pojavljuje osjećaj napetosti i nelagode od nekih stvarnih i objektivnih posljedica.
Učenici će saznati kako svojim strahovima ne dopustiti da ih spriječe u ostvarivanju ciljeva i kako mogu preuzeti kontrolu analizirat će načine i promjene disanja u stresnim situacijama brzinu metaboličkih reakcija u stanicama povezat će s dostupnim količinama kisika te na talijanskom jeziku izraditi kognitivne mape o različitim situacijama ispitne anksioznosti.
Doprinosi
Anđela Madžar, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Marijana Žgela Putniković, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Adriana Ivandić, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
tlak zraka, temperatura, disanje, plitko disanje, pojačano lupanje srca, uznemirenost, vježbe disanja, plin
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.2
Preporučeni materijali
Koko u Parizu - metodička preporuka za učenike s teškoćama
Manuela Valenčić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Hrvatski jezik
PDF
Kurikulum za gimnazije, talijanski jezik: Tema: Svakodnevica; Podtema: Moj dan
Sandra Crnković Kranjčec
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Strani jezik
Komentari