INTERAKTIVNI SADRŽAJ ZA MEĐUPREDMETNE TEME - Kognitivna mapa

e-skole

INTERAKTIVNI SADRŽAJ ZA MEĐUPREDMETNE TEME - Kognitivna mapa

  • Uređeno prije: 26mj
  • 172
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Tradicionalan način zapisivanja informacija u obliku bilježaka linearno jednu ispod druge često dovodi u monotoniju i daje slabe rezultate u učenju. Učenici imaju priliku monotoniji doskočiti izradom kognitivnih mapa u aktivnostima iz Hrvatskog jezika Matematike Kemije i Informatike. U izvannastavnoj aktivnosti Vršnjaci pomagači  učenici će prezentirati naučenu vještinu primjene  zrakastog  načina  vođenja bilježaka - kognitivnu mapu - svojim vršnjacima.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ivana Andrić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    crtež, Boje, informacije, pamćenje, struktura, ključne riječi, kognitivna mapa, podnaslovi, organiziranje podataka

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.3

    Komentari

    Nema komentara