Opis materijala
Učenici se upoznaju s razornim posljedicama stereotipa oružanih sukoba i nedostatka dogovora o zajedničkim resursima te vježbaju konstruktivno raspravljanje dogovaranje i definiranje zajedničkih ciljeva u interesu prirode i društva.
Doprinosi
Marina Lučan, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Nataša Sajko, Autor
Sabina H-Omerović, Autor
Ivan Novosel, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
Maja Đura, Autor
Stjepan Mudifaj, Autor
dr. sc. Kristina Polegubić, Recenzent
Ivan Santica, Recenzent
doc. dr. sc. Silvia Rogošić, Recenzent
Zvonimir Peranić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Politika i gospodarstvo-> C. Civilno društvo-> PG C.1 Učenik procjenjuje i promiče zaštitu i razvoj ljudskih prava te sudjelovanje građana u razvoju demokratskih odnosa
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.5.3. Analizira odnose moći na različitim razinama upravljanja i objašnjava njihov utjecaj na održivi razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.5.3. Analizira odnose moći na različitim razinama upravljanja i objašnjava njihov utjecaj na održivi razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ SŠ B.4.6. FIZ SŠ D.4.6. Analizira radioaktivne raspade i opisuje učinke ionizirajućeg zračenja na žive organizme
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Fizika-> D. Energija-> FIZ SŠ A.4.5. FIZ SŠ D.4.5. Objašnjava model atomske jezgre i nuklearne reakcije
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Fizika-> D. Energija-> FIZ SŠ ABCD.4.10. FIZ SŠ ABCD.4.10. FIZ SŠ ABCD.4.10. FIZ SŠ ABCD.4.10. Istražuje fizičke pojave
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.4.1. Učenik prosuđuje odnose različitih društvenih skupina te dinamiku društvenih promjena u Hrvatskoj, Europi i svijetu u prvoj polovici 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> B. Ekonomija-> POV SŠ B.4.1. Učenik preispituje različite oblike i etape gospodarskog razvoja 20. i 21. stoljeća u Hrvatskoj, Europi i svijetu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV SŠ E.4.1. Učenik prosuđuje ljudsko stvaralaštvo u 20. i 21. stoljeću
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.4.2. Učenik prosuđuje nastanak i nestanak dviju jugoslavenskih država kao i stvaranje samostalne i demokratske Hrvatske
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
održivi razvoj, Domovinski rat, izvannastavna aktivnost, Fuzija, fisija, predstavnička demokracija, izravna demokracija, nuklearna energija, društvene uloge, kultura suradnje, vizija i misija, društvena održivost, igranje uloga, dramska igra, antiratni pokret, slom komunizma u Hrvatskoj, hrvatsko gospodarstvo u Domovinskom ratu i tranziciji, razvoj civilnog društva, demokratski deficit, energijska održivost, nuklearna elektrana
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Tko pjeva, zlo ne misli - kviz
Hana Tepeš
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Hrvatski jezik
Uređeno prije: 21mj
1

Idemo u školu!
Milena Gilić Gerber, Ivan Pavlović, Marko Lončar
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 2. razred • Latinski jezik
ZIP
Uređeno prije: 21mj
60
Komentari