Kamo idemo? Tko kaže?

e-skole

Kamo idemo? Tko kaže?

  • Uređeno prije: 58mj
  • 92
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenici se upoznaju s razornim posljedicama stereotipa oružanih sukoba i  nedostatka dogovora o zajedničkim resursima te vježbaju konstruktivno raspravljanje dogovaranje i definiranje zajedničkih ciljeva u interesu prirode i društva.

    Doprinosi

    Veljko Armano Linta, Urednik
    Maja Đura, Autor
    Stjepan Mudifaj, Autor
    dr. sc. Kristina Polegubić, Recenzent
    Ivan Santica, Recenzent
    doc. dr. sc. Silvia Rogošić, Recenzent
    Zvonimir Peranić, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Politika i gospodarstvo-> C. Civilno društvo-> PG C.1 Učenik procjenjuje i promiče zaštitu i razvoj ljudskih prava te sudjelovanje građana u razvoju demokratskih odnosa
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.5.3. Analizira odnose moći na različitim razinama upravljanja i objašnjava njihov utjecaj na održivi razvoj
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.5.3. Analizira odnose moći na različitim razinama upravljanja i objašnjava njihov utjecaj na održivi razvoj
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ SŠ B.4.6. FIZ SŠ D.4.6. Analizira radioaktivne raspade i opisuje učinke ionizirajućeg zračenja na žive organizme
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Fizika-> D. Energija-> FIZ SŠ A.4.5. FIZ SŠ D.4.5. Objašnjava model atomske jezgre i nuklearne reakcije
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Fizika-> D. Energija-> FIZ SŠ ABCD.4.10. FIZ SŠ ABCD.4.10. FIZ SŠ ABCD.4.10. FIZ SŠ ABCD.4.10. Istražuje fizičke pojave
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.4.1. Učenik prosuđuje odnose različitih društvenih skupina te dinamiku društvenih promjena u Hrvatskoj, Europi i svijetu u prvoj polovici 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> B. Ekonomija-> POV SŠ B.4.1. Učenik preispituje različite oblike i etape gospodarskog razvoja 20. i 21. stoljeća u Hrvatskoj, Europi i svijetu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV SŠ E.4.1. Učenik prosuđuje ljudsko stvaralaštvo u 20. i 21. stoljeću
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.4.2. Učenik prosuđuje nastanak i nestanak dviju jugoslavenskih država kao i stvaranje samostalne i demokratske Hrvatske

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    održivi razvoj, Domovinski rat, izvannastavna aktivnost, Fuzija, fisija, predstavnička demokracija, izravna demokracija, nuklearna energija, društvene uloge, kultura suradnje, vizija i misija, društvena održivost, igranje uloga, dramska igra, antiratni pokret, slom komunizma u Hrvatskoj, hrvatsko gospodarstvo u Domovinskom ratu i tranziciji, razvoj civilnog društva, demokratski deficit, energijska održivost, nuklearna elektrana

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara