Navigiram kroz složene sustave

e-skole

Navigiram kroz složene sustave

  • Uređeno prije: 55mj
  • 35
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenici se upoznaju s bližim i/ili daljim zonama životnog okruženja i složenim načinima na koje utječemo na njih i na koji one utječu na nas ali i pronalaze načine za oplemenjivanje i/ili očuvanje tih zona odnosno vlastitog života.

    Doprinosi

    Veljko Armano Linta, Urednik
    Ivana Kutle, Autor
    Vida Bilogrević Gatolin, Autor
    dr. sc. Kristina Polegubić, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    Nenad Šunić, Recenzent
    Ivan Kardum, Recenzent
    Ivana Blagović, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.3.1. Učenik govori upućivačke i raspravljačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.1. Primjenjuje kineziološka teorijska i motorička znanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.4.1. Samostalno planira vježbanje u prirodi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.2. Izvodi složenije tehničko taktičke elemente sporta
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.4.2. Planira i primjenjuje motoričke aktivnosti u prirodi usmjerenog zdravom načinu življenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO SŠ C.4.1. Učenik istražuje važnost poljoprivrede te analizira neravnomjernu dostupnost hrane u svijetu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našega djelovanja na Zemlju i čovječanstvo
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našega djelovanja na Zemlju i čovječanstvo
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.4.1. Analizira čovjekov utjecaj na održavanje i narušavanje uravnoteženoga stanja u prirodi i bioraznolikost povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    priroda, plod, dizajn, Dan planeta Zemlje, izvannastavna aktivnost, vježbanje, 5, rasprava, šuma, permakultura, sjemenka, javni govor, vertikalni vrt, parkour, motoričke aktivnosti, složeni prilagodljivi sustavi, cjelovita održivost, zone 0, poligon prepreka, dvostruki dnevnik, kontrolirano križanje, biofilija

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara