Opis materijala
Učenici se upoznaju s bližim i/ili daljim zonama životnog okruženja i složenim načinima na koje utječemo na njih i na koji one utječu na nas ali i pronalaze načine za oplemenjivanje i/ili očuvanje tih zona odnosno vlastitog života.
Doprinosi
Marina Lučan, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Krunoslav Rukelj, Autor
ANDRIJANA MIHALJEVIĆ, Autor
Ivana Martinić, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
Ivana Kutle, Autor
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
dr. sc. Kristina Polegubić, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Nenad Šunić, Recenzent
Ivan Kardum, Recenzent
Ivana Blagović, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.3.1. Učenik govori upućivačke i raspravljačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.1. Primjenjuje kineziološka teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.4.1. Samostalno planira vježbanje u prirodi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.2. Izvodi složenije tehničko taktičke elemente sporta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.4.2. Planira i primjenjuje motoričke aktivnosti u prirodi usmjerenog zdravom načinu življenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO SŠ C.4.1. Učenik istražuje važnost poljoprivrede te analizira neravnomjernu dostupnost hrane u svijetu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našega djelovanja na Zemlju i čovječanstvo
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našega djelovanja na Zemlju i čovječanstvo
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.4.1. Analizira čovjekov utjecaj na održavanje i narušavanje uravnoteženoga stanja u prirodi i bioraznolikost povezujući vlastito ponašanje i odgovornost s održivim razvojem
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
priroda, plod, dizajn, Dan planeta Zemlje, izvannastavna aktivnost, vježbanje, 5, rasprava, šuma, permakultura, sjemenka, javni govor, vertikalni vrt, parkour, motoričke aktivnosti, složeni prilagodljivi sustavi, cjelovita održivost, zone 0, poligon prepreka, dvostruki dnevnik, kontrolirano križanje, biofilija
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali

Nezavisno složene rečenice
Ivana Škember Jakovac
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
DOCX
FIZIČARI KROZ POVIJEST
Magdalena Ajduk
Informativni i dokumentarni sadržaji • Kultura
Uređeno prije: 10mj
1
Komentari