Opis materijala
Učenici se upoznaju s važnošću promoviranja održivog razvoja na primjerima ekoloških kampanja učinaka tehnologije zaštićenih prirodnih područja i šire. Uspostavljaju kontakt sa stručnjacima udrugama civilnog društva i poznatim osobama kao inačicama influencera iz pop kulture te i sami djeluju zagovarački.
Doprinosi
Zrinka Denić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Anita Sečan, Autor
Tanja Debelec, Autor
Sanela Jukić, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Ida Loher, Autor
dr. sc. Mirjana Jeleč Raguž, Recenzent
Ivana Blagović, Recenzent
Tanja Bešlić, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.7.1. Učenik analizira i u likovnom i vizualnom uratku ispituje utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.7.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišlja stvaralački proces te ukazuje na moguće promjene prvobitnih rješenja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.3.1. Prosuđuje kako različiti oblici djelovanja utječu na održivi razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.3.1. Prosuđuje kako različiti oblici djelovanja utječu na održivi razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.3.1. Prosuđuje kako različiti oblici djelovanja utječu na održivi razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.6.2. Učenik objašnjava osnovne principe znanosti te odnose znanosti, tehnologije i društvenoga napretka
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.7.1. MAT OŠ D.7.6. Računa postotak i primjenjuje postotni račun
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.7.1. Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih frekvencija
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, znanost, rješavanje problema, tehnologija, okoliš, izvannastavna aktivnost, Klimatske promjene, kontrasti boja, tablični prikaz, postotak, relativna frekvencija, očuvanje okoliša, zaštita prirode, influencer, udruge civilnog društva, kampanja, odnos slike i teksta, ritam na plohi, zaštitni znak/logotip, zagovaranje, ljudska prava i prava životinja, održiva ekonomija, utjecaj na prirodu, utjecaj na čovjeka, stupčasti dijagram relativnih frekvencija
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Geografska karta: geografski elementi karte
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Promet i logistika • Tehničar za logistiku i špediciju
DOCX
ArcGIS Storymaps u nastavi geografije_Geo1_10. Sinoptička karta
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Geografija
Komentari