Karta održivih influencera

e-skole

Karta održivih influencera

  • Uređeno prije: 63mj
  • 152
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenici se upoznaju s važnošću promoviranja održivog razvoja na primjerima ekoloških kampanja učinaka tehnologije zaštićenih prirodnih područja i šire. Uspostavljaju kontakt sa stručnjacima udrugama civilnog društva i poznatim osobama kao inačicama influencera iz pop kulture te i sami djeluju zagovarački.

    Doprinosi

    Veljko Armano Linta, Urednik
    Vida Bilogrević Gatolin, Autor
    Ida Loher, Autor
    dr. sc. Mirjana Jeleč Raguž, Recenzent
    Ivana Blagović, Recenzent
    Tanja Bešlić, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.7.1. Učenik analizira i u likovnom i vizualnom uratku ispituje utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.7.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišlja stvaralački proces te ukazuje na moguće promjene prvobitnih rješenja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.3.1. Prosuđuje kako različiti oblici djelovanja utječu na održivi razvoj
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.3.1. Prosuđuje kako različiti oblici djelovanja utječu na održivi razvoj
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.3.1. Prosuđuje kako različiti oblici djelovanja utječu na održivi razvoj
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.6.2. Učenik objašnjava osnovne principe znanosti te odnose znanosti, tehnologije i društvenoga napretka
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.7.1. MAT OŠ D.7.6. Računa postotak i primjenjuje postotni račun
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.7.1. Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih frekvencija

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , znanost, rješavanje problema, tehnologija, okoliš, izvannastavna aktivnost, Klimatske promjene, kontrasti boja, tablični prikaz, postotak, relativna frekvencija, očuvanje okoliša, zaštita prirode, influencer, udruge civilnog društva, kampanja, odnos slike i teksta, ritam na plohi, zaštitni znak/logotip, zagovaranje, ljudska prava i prava životinja, održiva ekonomija, utjecaj na prirodu, utjecaj na čovjeka, stupčasti dijagram relativnih frekvencija

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara