Zašto granice nisu nevidljive?

e-skole

Zašto granice nisu nevidljive?

  • Uređeno prije: 63mj
  • 147
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Demokratska društva potiču jednakost prema svima bez obzira na narodnu ili nacionalnu pripadnost. Postojanje nacionalnih manjina u društvu znak je provedbe demokracije. Ljudska prava i prava nacionalnih manjina mogu osigurati kvalitetan život no samo uz njegovu provedbu. O problemima s kojima se susreću manjine i načinima kako poticati proces integracije i jednak tretman prema njima učenici mogu naučiti kroz aktivnosti iz Geografije Hrvatskog jezika i Povijesti.

    Doprinosi

    Ana Šutalo Barić, Urednik
    Stjepan Mudifaj, Autor
    Edmira Belko, Autor
    Maja Đura, Autor
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    Božica Vuić, Recenzent
    Kristijan Šivak, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i obrazlaže stavove o književnom tekstu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.2.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.2. Učenik uspoređuje književne tekstove prema temi ili žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.2.1. Učenik analizira razmještaj i kretanje broja stanovnika, pokazatelje prirodnoga i prostornog kretanja stanovništva te demografske strukture i procese na lokalnoj, nacionalnoj i svjetskoj razini s pomoću tablica, grafičkih prikaza i geog...
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.2.1. Učenik analizira društvene promjene i odnose između društvenih skupina u srednjem i ranom novom vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.2.1. Učenik analizira državno-politički razvoj u srednjem i ranom novom vijeku u svijetu, Europi i u hrvatskim zemljama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.4.5. Promiče prava nacionalnih manjina
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.4.5. Promiče prava nacionalnih manjina

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    ljudska prava, Dokumentarni film, izvannastavna aktivnost, ravnopravnost, Habsburška Monarhija, izbjeglice, dvojezičnost, migranti, nacionalne manjine, kulturna društva, prava nacionalnih manjina, Kristian Novak, "Ciganin, ali najljepši", međunacionalni dijalog, Hrvatska u srednjem vijeku, narodi u Hrvatskoj u srednjem vijeku, onomastika, prava različitih naroda u Hrvatskoj, hrvatsko plemstvo

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara