Opis materijala
Kako promicati bogatstvo kulture nacionalnih manjina kako poštovati njihova prava i zalagati se za ravnopravnost mora postati dio svakodnevnog nastavnog procesa. Kroz nastavu Geografije Engleskog jezika ili Psihologije učenici će naučiti istražiti probleme s kojima se manjine u Hrvatskoj susreću ali i prikazati pozitivne primjere integracije manjina u društvo.
Doprinosi
Marina Lučan, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Krunoslav Rukelj, Autor
Ivana Tuškan, Autor
Ana Šutalo Barić, Urednik
Katica Knezović, Autor
Mirjana Blažičko, Autor
Tatjana Lovreković, Autor
Dubravka Štiglić, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Božica Vuić, Recenzent
Ivana Škarica Mital, Recenzent
doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.1. Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.7. Učenik uspoređuje organske govore hrvatskoga jezika s hrvatskim standardnim jezikom na uporabnoj razini
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.2.1. Analizira jednostavan izvorni i duži prilagođen tekst pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.2.1. Istražuje kulture zemalja ciljnoga jezika i druge kulture te preispituje pretpostavke dobrih međukulturnih odnosa i potencijalno problematične situacije u međukulturnim susretima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.2.1. Povezuje i primjenjuje složene kognitivne strategije učenja jezika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.2.4. Govori tekst srednje dužine koristeći se jezičnim strukturama više razine složenosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.4.5. Promiče prava nacionalnih manjina
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.4.5. Promiče prava nacionalnih manjina
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) EJ A.2.5. Zapisuje izgovorene jednostavne rečenice s poznatim riječima
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, kultura, motivacija, izvannastavna aktivnost, identitet, ravnopravnost, materinski jezik, manjinski jezik, prvi jezik, nacionalne manjine, kulturna raznolikost, kultura manjina, national minorities, rights, Constitutional National Minority Rights Act, multikulturalnost i interkulturalnost, frustracija, socijalne prepreke
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.8
Preporučeni materijali
Negdje većina, negdje manjina
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Hrvatski jezik
ZIP
Uređeno prije: 26mj
94
Gledanje kroz kaleidoskop
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 3. razred • Informatika
PDF
Komentari