Manjinski kaleidoskop

e-skole

Manjinski kaleidoskop

  • Uređeno prije: 63mj
  • 106
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Kako promicati bogatstvo kulture nacionalnih manjina kako poštovati njihova prava i zalagati se za ravnopravnost mora postati dio svakodnevnog nastavnog procesa. Kroz nastavu Geografije Engleskog jezika ili Psihologije učenici će naučiti istražiti probleme s kojima se manjine u Hrvatskoj susreću ali i prikazati pozitivne primjere integracije manjina u društvo.

    Doprinosi

    Ana Šutalo Barić, Urednik
    Katica Knezović, Autor
    Mirjana Blažičko, Autor
    Tatjana Lovreković, Autor
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Božica Vuić, Recenzent
    Ivana Škarica Mital, Recenzent
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.1. Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.7. Učenik uspoređuje organske govore hrvatskoga jezika s hrvatskim standardnim jezikom na uporabnoj razini
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.2.1. Analizira jednostavan izvorni i duži prilagođen tekst pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.2.1. Istražuje kulture zemalja ciljnoga jezika i druge kulture te preispituje pretpostavke dobrih međukulturnih odnosa i potencijalno problematične situacije u međukulturnim susretima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.2.1. Povezuje i primjenjuje složene kognitivne strategije učenja jezika
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.2.4. Govori tekst srednje dužine koristeći se jezičnim strukturama više razine složenosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.4.5. Promiče prava nacionalnih manjina
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.4.5. Promiče prava nacionalnih manjina
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) EJ A.2.5. Zapisuje izgovorene jednostavne rečenice s poznatim riječima

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , kultura, motivacija, izvannastavna aktivnost, identitet, ravnopravnost, materinski jezik, manjinski jezik, prvi jezik, nacionalne manjine, kulturna raznolikost, kultura manjina, national minorities, rights, Constitutional National Minority Rights Act, multikulturalnost i interkulturalnost, frustracija, socijalne prepreke

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.8

    Komentari

    Nema komentara