Tko kormilari našim brodom?

e-skole

Tko kormilari našim brodom?

  • Uređeno prije: 26mj
  • 202
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Republika i demokracija da bi se provedile sa svojim vrijednostima potrebno je uspostaviti institucije vlasti te izabrati predstavnike naroda. Oni donose odluke za narod u ime naroda. To je glavni razloga zašto je važno poznavati institucije vlasti i njihov djelokrug rada. Upravo preko njih građani mogu utjecati na promjene u društvu. Od stare Grčke i Rima do današnje Europske unije može se pratiti razvoj demokratskog poretka i napredak u promicanju i zaštiti demokratskih vrijednosti.

    Doprinosi

    Ana Šutalo Barić, Urednik
    Edmira Belko, Autor
    Mirjana Blažičko, Autor
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    Nada Lodeta, Recenzent
    Božica Vuić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i obrazlaže stavove o književnom tekstu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.2.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.3. Učenik uspoređuje književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> A. Prostorni identitet-> GEO SŠ A.B.2.1. Učenik analizira utjecaj globalizacije na razvoj gospodarstva i društva na različitim prostornim razinama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.1.1. Nabraja, smješta i povezuje ključne osobe, pojmove i događaje iz rimske povijesti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> B. Iskustvo teksta i komunikacija-> SŠ (2) LJ B.1.2. Razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.1. Nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> B. Iskustvo teksta i komunikacija-> SŠ (2) LJ B.2.2. Razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.1.2. Učenik analizira utjecaj državnog uređenja na prava i status pojedinca u starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.4.3. Analizira ustrojstvo vlasti u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.4.3. Analizira ustrojstvo vlasti u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , Europska unija, Pakao, Hrvatski sabor, Europska komisija, izvannastavna aktivnost, Europski parlament, Sabor, trodioba vlasti, Senat, Aristokracija, humanizam, Ustavni sud, rimska republika, Dante Alighieri, institucije Europske unije, narodna skupština, vlada, SPQR, Europske institucije, Europski sud pravde, "Božanstvena komedija"

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.9

    Komentari

    Nema komentara