Nauči kako i djeluj

e-skole

Nauči kako i djeluj

  • Uređeno prije: 63mj
  • 266
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Preduvjeti za promicanje uloge institucija i organizacija za zaštitu ljudskih prava u društvu su: poznavanje koncepta pravne države i vladavine prava te prepoznavanje zlouporabe ovlasti. Kroz poznavanje i otkrivanje načina rada političkih institucija i organizacija koje promiču interkulturalnost možemo naučiti kako primjereno reagirati na nepravdu i sudjelovati u suzbijanju društvene neravnopravnosti a sve to nas vodi nas prema željenom društvu društvu jačanja demokratskog poretka.

    Doprinosi

    Ana Šutalo Barić, Urednik
    Katarina Stupalo, Autor
    Stjepan Mudifaj, Autor
    Nikolina Mišić, Autor
    Maja Đura, Autor
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    dr. sc. Goran Lojkić, Recenzent
    doc. dr. sc. Silvia Rogošić, Recenzent
    doc. dr. sc. Tomislav Janović, Recenzent
    Božica Vuić, Recenzent
    Kristijan Šivak, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.3.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i uspoređuje svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.3.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> D. Društvo i politika-> SŠ FILOZOFIJA D.3. Učenik analizira probleme u svijetu povezane s filozofijom društva politike i prava i sagledava mogućnosti njihovog rješavanja koristeći filozofsku analizu i argumentaciju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> G. Um i tijelo-> SŠ FILOZOFIJA G.3. Učenik analizira probleme u svijetu povezane s filozofijom uma i sagledava mogućnosti njihovog rješavanja koristeći filozofsku analizu i argumentaciju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> B. Misao, svijet i znanstvena spoznaja-> SŠ LOGIKA B.2. Učenik raspoznaje, izdvaja i analizira te vrednuje neke logičke elemente znanstvene metodologije
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Politika i gospodarstvo-> C. Civilno društvo-> PG C.1 Učenik procjenjuje i promiče zaštitu i razvoj ljudskih prava te sudjelovanje građana u razvoju demokratskih odnosa
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Politika i gospodarstvo-> A. Politička pismenost-> PG A.2 Učenik analizira različite strukture vlasti i koncept vladavine prava
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.4.1. Učenik prosuđuje odnose različitih društvenih skupina te dinamiku društvenih promjena u Hrvatskoj, Europi i svijetu u prvoj polovici 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.5.2. Promiče ulogu institucija i organizacija u zaštiti ljudskih prava
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.5.2. Promiče ulogu institucija i organizacija u zaštiti ljudskih prava

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , ljudska prava, državne institucije, demokracija, pravednost, ravnopravnost, Ustav, zakoni, vladavina prava, definicija, pravila definiranja, organizacije koje se bave zaštitom ljudskih prava, sloboda govora, granice prostora slobode, jednakost u pravima, svijest, stvaralačka preoblika teksta, William Golding, "Gospodar muha", književne ideje o vlasti i društvenoj organizaciji, zaštita ljudskih prava, pravna država

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara