Opis materijala
Borba za ravnopravnost između žena i muškaraca postoji koliko i postavljanje žena u neravnopravan položaj. Postojanje stereotipa i predrasuda u društvu usporava postizanje ravnopravnosti što uključuje i druge razlike među ljudima. I biološke i kulturološke. Poučavanje kako prepoznati širenje diskriminacije nad navedenim razlikama vodi nas k snažnijoj borci za postizanje veće jednakosti i pravednosti u društvu. Savladavajući sadržaje iz područja Fizike Likovne kulture ili Matematike učenici će naučiti kako biti ravnopravni u svemu.
Doprinosi
Marina Gašpar, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Sunčana Pomahač Gak, Autor
Stanka Svetličić, Autor
Željka Štampar Zamuda, Autor
Anita Sečan, Autor
Ana Šutalo Barić, Urednik
Ida Loher, Autor
Dubravka Štiglić, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Kristijan Šivak, Recenzent
Božica Vuić, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Zvonimir Peranić, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.7.1. Učenik govori prema planu i razgovara primjenjujući vještine razgovora u skupini
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.7.4. Učenik piše objektivne pripovjedne tekstove u skladu s temom i prema planu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.7.3. Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.6.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava koristeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.6.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.6.2. Učenik opisuje stvaralački proces, opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazuje na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Fizika-> D. Energija-> FIZ OŠ A.8.11. FIZ OŠ B.8.11. FIZ OŠ C.8.11. FIZ OŠ D.8.11. Rješava fizičke probleme
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.8.1. Učenik analizira međusobne odnose i dinamiku u pojedinim društvima tijekom 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.3.5. Promiče ravnopravnost spolova
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.3.5. Promiče ravnopravnost spolova
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.3.5. Promiče ravnopravnost spolova
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
ljudska prava, strip, vijest, komentar, položaj žena, izvannastavna aktivnost, kadar, Stereotipi, Predrasude, pismo, Izvješće, plan, sufražetkinje, mjerna jedinica, fizička veličina, obavijest, znanstvenici, ravnopravnost spolova, sufražetski pokret, muški i ženski spol
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Američke civilizacije prije Kolumba 2
Marijan Biruš
Obrazovna igra
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Geografija
Uređeno prije: 59mj
1
Tko će prije do blaga
Anita Pauk
Obrazovna igra
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
Uređeno prije: 14mj
1
Komentari