Razmisli prije suda

e-skole

Razmisli prije suda

  • Uređeno prije: 21mj
  • 119
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Borba za ravnopravnost između žena i muškaraca postoji koliko i postavljanje žena u neravnopravan položaj. Postojanje stereotipa i predrasuda u društvu usporava postizanje ravnopravnosti što uključuje i druge razlike među ljudima. I biološke i kulturološke. Poučavanje kako prepoznati širenje diskriminacije nad navedenim razlikama vodi nas k snažnijoj borci za postizanje veće jednakosti i pravednosti u društvu. Savladavajući sadržaje iz područja Fizike Likovne kulture ili Matematike učenici će naučiti kako biti ravnopravni u svemu.

    Doprinosi

    Ana Šutalo Barić, Urednik
    Ida Loher, Autor
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Božica Vuić, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    Zvonimir Peranić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.7.1. Učenik govori prema planu i razgovara primjenjujući vještine razgovora u skupini
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.7.4. Učenik piše objektivne pripovjedne tekstove u skladu s temom i prema planu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.7.3. Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.6.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava koristeći se likovnim i vizualnim jezikom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.6.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.6.2. Učenik opisuje stvaralački proces, opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazuje na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Fizika-> D. Energija-> FIZ OŠ A.8.11. FIZ OŠ B.8.11. FIZ OŠ C.8.11. FIZ OŠ D.8.11. Rješava fizičke probleme
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.8.1. Učenik analizira međusobne odnose i dinamiku u pojedinim društvima tijekom 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.3.5. Promiče ravnopravnost spolova
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.3.5. Promiče ravnopravnost spolova
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.3.5. Promiče ravnopravnost spolova

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    ljudska prava, strip, vijest, komentar, položaj žena, izvannastavna aktivnost, kadar, Stereotipi, Predrasude, pismo, Izvješće, plan, sufražetkinje, mjerna jedinica, fizička veličina, obavijest, znanstvenici, ravnopravnost spolova, sufražetski pokret, muški i ženski spol

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara