Opis materijala
Učenici kroz razgovor istraživanje i kreativnu interakciju upoznaju jedni druge žive i nežive elemente svoje prirodne okoline talente svojih kolega i ljude koji se diljem svijeta bave zaštitom prirodne i kulturne baštine. Stavljaju se u “tuđu kožu” i razvijaju empatiju.
Doprinosi
Zrinka Denić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Marta Lončar Vinković, Autor
Sanela Jukić, Autor
Dubravka Granulić, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
Lovorka Cesarec Ban, Autor
Natalia Radanović, Autor
dr. sc. Mirjana Jeleč Raguž, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Snježana Pavić, Recenzent
Nenad Šunić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (1) EJ B.5.1. Primjenjuje osnovna znanja o zemljama ciljnoga jezika unutar vlastite kulture
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.2. Izražajno naglas čita kratak i jednostavan tekst poznate tematike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.5. Sudjeluje u kratkome i jednostavnome razgovoru poznate tematike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.7. Piše kratak i jednostavan tekst poznate tematike koristeći se vrlo jednostavnim jezičnim strukturama i razlikujući upotrebu osnovnih pravopisnih znakova
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) EJ C.5.4. Izabire i koristi se osnovnim tehnikama kreativnoga izražavanja pri stvaranju različitih kratkih i jednostavnih tekstova poznatih sadržaja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> OŠ TZK A.5.2. Povezuje strukture gibanja iz raznovrsnih grupacija sportova i elementarnih igara
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> OŠ TZK A.5.4. Prepoznaje i izvodi ritmičke i plesne strukture u mini koreografijama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit-> odr C.2.1. Solidaran je i empatičan u odnosu prema ljudima i drugim živim bićima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.3. Učenik proizvodi kratke i vrlo jednostavne govorne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.4. Učenik sudjeluje u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.5. Učenik piše vrlo kratke i vrlo jednostavne tekstove
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, ljudska prava, društvena pravda, samopouzdanje, rješavanje problema, kultura, okoliš, prirodni resursi, empatija, izvannastavna aktivnost, onečišćenje, Fragen, razgovor, solidarnost, W, Ja/Nein Fragen, materijalna i nematerijalna baština, prava životinja, sportske igre, empatičnost
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Promptovi za sve! Kako razgovarati s umjetnom inteligencijom i dobiti željene odgovore
Tanja Kolar Janković
digitalni obrazovni sadržaji
Informativni i dokumentarni sadržaji • IKT • Učenje o tehnologiji
PDF
Mein Steckbrief-PRIMJER PRILAGODBE METODA, SADRŽAJ I AKTIVNOSTI ZA UĆENIKE S TEŠKOĆAMA-NJEMAČKI JEZIK, 5.razred
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Strani jezik
Komentari