Opis materijala
Mediji i njihovo slobodno djelovanje imaju važnu ulogu u demokratskom društvu. Iz temeljne demokratske vrednote slobode proizlazi pravo na informaciju sloboda izražavanja i iznošenje prijedloga te jasno prepoznavanje cenzure i autocenzure što je kriterij razlikovanja državnih uređenja. Kako prepoznati i pronaći točnu informaciju sakupiti mišljenja građana analizirati ih i kako djelovati u skladu s pravima samo su neke teme koje će učenici savladati kroz nastavu Politike i gospodarstva Povijesti ili Sociologije.
Doprinosi
Marina Lučan, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Sabina H-Omerović, Autor
Ana Šutalo Barić, Urednik
Ivana Zelenika, Autor
Stjepan Mudifaj, Autor
Mirjana Blažičko, Autor
Stefan Bunjevac, Autor
Dubravka Štiglić, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
doc. dr. sc. Silvia Rogošić, Recenzent
Kristijan Šivak, Recenzent
Božica Vuić, Recenzent
Bruno Vojvodić, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.3.5. Učenik analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.1. Kritički propituje društvene odnose, pojave i procese u neposrednoj okolini
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.3. Analizira suvremena društvena zbivanja na odabranim primjerima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Politika i gospodarstvo-> A. Politička pismenost-> PG A.1 Učenik argumentirano objašnjava obilježja političke zajednice i položaj građana u njoj
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.4.1. Učenik prosuđuje odnose različitih društvenih skupina te dinamiku društvenih promjena u Hrvatskoj, Europi i svijetu u prvoj polovici 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.4.2. Učenik prosuđuje nastanak i nestanak dviju jugoslavenskih država kao i stvaranje samostalne i demokratske Hrvatske
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.5.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.5.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, Izbori, javno dobro, izvannastavna aktivnost, mediji, komunikacija, Informacija, statistika, administrativni stil, Oglašavanje, cenzura, IMA, javni interes, pravo na informaciju, sloboda izražavanja, predizborna kampanja, medijska manipulacija, medijski okviri, Hrvatska u 1990, politički pritisak na medije, funkcionalni stil, manipulacija podacima, medijska komunikacija
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Vodič za samostalnu obradu teme iz povijesti u video izričaju
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 3. razred • Povijest
PPTX
Koko u Parizu - metodička preporuka za učenike s teškoćama
Manuela Valenčić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari