Kako plivati u moru informacija

e-skole

Kako plivati u moru informacija

  • Uređeno prije: 63mj
  • 211
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Mediji i njihovo slobodno djelovanje imaju važnu ulogu u demokratskom društvu. Iz temeljne demokratske vrednote slobode proizlazi pravo na informaciju sloboda izražavanja i iznošenje prijedloga te jasno prepoznavanje cenzure i autocenzure što je kriterij razlikovanja državnih uređenja. Kako prepoznati i pronaći točnu informaciju sakupiti mišljenja građana analizirati ih i kako djelovati u skladu s pravima samo su neke teme koje će učenici savladati kroz nastavu Politike i gospodarstva Povijesti ili Sociologije.

    Doprinosi

    Ana Šutalo Barić, Urednik
    Ivana Zelenika, Autor
    Stjepan Mudifaj, Autor
    Mirjana Blažičko, Autor
    Stefan Bunjevac, Autor
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    doc. dr. sc. Silvia Rogošić, Recenzent
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Božica Vuić, Recenzent
    Bruno Vojvodić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.3.5. Učenik analizira morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.1. Kritički propituje društvene odnose, pojave i procese u neposrednoj okolini
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.3. Analizira suvremena društvena zbivanja na odabranim primjerima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Politika i gospodarstvo-> A. Politička pismenost-> PG A.1 Učenik argumentirano objašnjava obilježja političke zajednice i položaj građana u njoj
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.4.1. Učenik prosuđuje odnose različitih društvenih skupina te dinamiku društvenih promjena u Hrvatskoj, Europi i svijetu u prvoj polovici 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.4.2. Učenik prosuđuje nastanak i nestanak dviju jugoslavenskih država kao i stvaranje samostalne i demokratske Hrvatske
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.5.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija-> goo B.5.2. Sudjeluje u odlučivanju u demokratskoj zajednici

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , Izbori, javno dobro, izvannastavna aktivnost, mediji, komunikacija, Informacija, statistika, administrativni stil, Oglašavanje, cenzura, IMA, javni interes, pravo na informaciju, sloboda izražavanja, predizborna kampanja, medijska manipulacija, medijski okviri, Hrvatska u 1990, politički pritisak na medije, funkcionalni stil, manipulacija podacima, medijska komunikacija

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara