Opis materijala
Učenici se upoznaju kućanskim uređajima njihovom potrošnjom energije potrošnjom energije u kućanstvu vrstama tehnologija koje proizvode tu energiju kao i količinom plastične ambalaže koja prolazi kroz kućanstvo. Nastoje smanjiti potrošnju energije i plastike kako bi ostvarili ekonomsku uštedu zaštitili prirodne resurse i ostvarili bolje životne uvjete.
Doprinosi
Zrinka Denić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Tanja Debelec, Autor
Marina Mirković, Autor
TOMISLAV PAVLOVIĆ, Autor
ANDRIJANA MIHALJEVIĆ, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
dr. sc. Svjetlana Letinić, Recenzent
Tanja Bešlić, Recenzent
Ivana Blagović, Recenzent
Nevenka Krfogec, Recenzent
Snježana Pavić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.5. Sudjeluje u kratkome i jednostavnome razgovoru poznate tematike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.7. Piše kratak i jednostavan tekst poznate tematike koristeći se vrlo jednostavnim jezičnim strukturama i razlikujući upotrebu osnovnih pravopisnih znakova
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) EJ C.5.5. Obrazlaže svoje mišljenje, stavove i vrijednosti i uspoređuje ih s drugima u različitim komunikacijskim situacijama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> A. Informacije i digitalna tehnologija-> A.5.1 Pronalazi i vrednuje informacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.5.1 Koristi se programskim alatom za stvaranje programa u kojemu se koristi ulaznim i izlaznim vrijednostima te ponavljanjem
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.5.2 Stvara algoritam za rješavanje jednostavnoga zadatka, provjerava ispravnost algoritma, otkriva i popravlja pogreške
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.5.3 osmišljava plan izrade digitalnog rada, izrađuje ga, pohranjuje u mapu digitalnih radova (e-portfolio) i vrednuje ga
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.5.4 upotrebljava multimedijske programe za ostvarivanje složenijih ideja u komunikacijskome ili suradničkome okruženju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.2.3. Opisuje kako pojedinac djeluje na zaštitu prirodnih resursa
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Priroda-> B. Procesi i međudjelovanja-> OŠ PRI B.6.2. Učenik raspravlja o važnosti održavanja uravnoteženog stanja u prirodi i uzrocima njegova narušavanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.5. Računa s decimalnim brojevima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.2. Odabire i preračunava odgovarajuće mjerne jedinice
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.3. Primjenjuje računanje s novcem
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
Algoritam, Program, Decimalni broj, novac, waste, izvannastavna aktivnost, mjerne jedinice, plastika, energetska učinkovitost, ušteda energije, dijagram tijeka, plastična ambalaža, zaštita živih bića, ulazna vrijednost, izlazna vrijednost, programska petlja, appliances, electricity, wind, solar energy, natural gas, save, zvučna priča, soundscape, zvučni pejzaž, zvučni okoliš, storyboard
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Koliko je sati ? ponavljanje
Fani Vidović, Ivana Sedlar
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 2. razred • Osobni i socijalni razvoj
PDF
Ivana Brlić-Mažuranić, Ribar Palunko i njegova žena; Kako je Potjeh tražio istinu
Manuela Valenčić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari