Naše razlike, naše prilike

e-skole

Naše razlike, naše prilike

  • Uređeno prije: 63mj
  • 170
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenik surađuje i komunicira u digitalnom okružju te razvija pozitivan stav prema međukulturnim razlikama. Kroz aktivnosti se stvara ozračje tolerancije i međusobnog razumijevanja u kojem učenik razvija vještine za rješavanje konfliktnih situacija.

    Doprinosi

    Sonja Lušić Radošević, Urednik
    Maja Đura, Autor
    Ivan Kardum, Recenzent
    Ivan Santica, Recenzent
    Snježana Pavić, Recenzent
    izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.3.3. Učenik čita u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.3.4. Učenik piše upućivačke i raspravljačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.4.1. Procjenjuje duži izvorni ili prilagođen tekst pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.4.4. Sudjeluje u dugome razgovoru
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.4.4. Koristi se širokim spektrom tehnika kreativnoga izražavanja - kritički prosuđuje postojeće i osmišljava nove ideje povezane s osobnim iskustvima i suvremenim temama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.4.5. Koristi se širokim spektrom vještina kritičkoga mišljenja - argumentirano dokazuje i prosuđuje mišljenja, stavove i vrijednosti primjenjujući ih u rješavanju problemskih situacija i donošenju odluka povezanih s osobnim iskustvima i s...
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV SŠ C.4.1. Učenik vrednuje razvoj tehnologije i izume koji su promijenili život čovjeka u 20. i 21. stoljeću
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.4.1. Učenik preispituje proces razvoja država i njihovo političko uređenje u svijetu i Europi nakon dvaju svjetskih ratova
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> B. Komunikacija i suradnja u digitalnome okružju-> ikt B.5.3. Učenik promiče toleranciju, različitosti, međukulturno razumijevanje i demokratsko sudjelovanje u digitalnome okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> B. Komunikacija i suradnja u digitalnome okružju-> ikt B.5.3. Učenik promiče toleranciju, različitosti, međukulturno razumijevanje i demokratsko sudjelovanje u digitalnome okružju

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , tolerancija, rasprava, Podcast, digitalno okružje, pisanje uputa, međukultuno razumijevanje, Mirjana Krizmanić, "O toleranciji", audio poruka

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara