Opis materijala
Storytelling je jedna od najpopularnijih tehnika javnog nastupa 21. stoljeća što nimalo ne čudi s obzirom na snagu priča i na mogućnost upravljanja pažnjom publike kroz pričanje priča. U ovom scenariju učenici će pričajući priče prošetati kroz zemlju Gramatiku uz pomoć klupka povezati sve dijelove fabule na njemačkom jeziku ispričati Neobičnu priču o vrstama riječi te se okušati u snimanju filma na talijanskom jeziku.
Doprinosi
Zrinka Denić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Dubravka Granulić, Autor
Marta Lončar Vinković, Autor
Zrinka Šimunović, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Mirjana Blažičko, Autor
Elena Paulišić, Autor
Sanja Barić, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Ivana Duvnjak, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.3. Učenik čita tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.6. Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika u užem i širem okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> C. Glazba u kontekstu-> OŠ GK C.5.1. Učenik na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite uloge i vrste glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.5.3. Učenik razlikuje gudačka i trzalačka glazbala, skupinu glazbala, instrumentalne sastave i orkestre te opaža izvedbenu ulogu glazbala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.5.3. Učenik sviranjem i-ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u različitim glazbenim igrama i aktivnostima glazbenog stvaralaštva
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.3. Kreativno mišljenje - Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.2.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) TJ A.5.3. Učenik govori vrlo kratak i jednostavan tekst poznate tematike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) TJ A.5.5. Učenik sudjeluje u vrlo kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.1. Učenik razumije kratke i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.2. Učenik naglas čita kratke i jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.4. Učenik sudjeluje u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, imenice, glagoli, kreativno mišljenje, pripovijedanje, film, medijska kultura, Storytelling, pridjevi, prezent, tradicijska glazba, fabula, dramske tehnike, snimanje filma, kratka priča, vrste riiječi, nepromjenjive i promjenjive riječi, dijelovi pripovjednoga teksta, žičana glazbala, tambura (brač), električna gitara (Fenderica)
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali
eTwinning u našoj školi
Dubravka Kocanjer
Časopis
Informativni i dokumentarni sadržaji • Ostalo
Uređeno prije: 60mj
1

U domu
Nada Božičević
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
Uređeno prije: 21mj
1
Komentari