U našoj priči svega "ko u priči"!

e-skole

U našoj priči svega "ko u priči"!

  • Uređeno prije: 21mj
  • 114
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Storytelling je jedna od najpopularnijih tehnika javnog nastupa 21. stoljeća što nimalo ne čudi s obzirom na snagu priča i na mogućnost upravljanja pažnjom publike kroz pričanje priča. U ovom scenariju učenici će pričajući priče prošetati kroz zemlju Gramatiku uz pomoć klupka povezati sve dijelove fabule na njemačkom jeziku ispričati Neobičnu priču o vrstama riječi te se okušati u snimanju filma na talijanskom jeziku.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Mirjana Blažičko, Autor
    Elena Paulišić, Autor
    Sanja Barić, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Ivana Duvnjak, Recenzent
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.3. Učenik čita tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.6. Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika u užem i širem okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> C. Glazba u kontekstu-> OŠ GK C.5.1. Učenik na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite uloge i vrste glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.5.3. Učenik razlikuje gudačka i trzalačka glazbala, skupinu glazbala, instrumentalne sastave i orkestre te opaža izvedbenu ulogu glazbala
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.5.3. Učenik sviranjem i-ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u različitim glazbenim igrama i aktivnostima glazbenog stvaralaštva
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.3. Kreativno mišljenje - Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.2.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) TJ A.5.3. Učenik govori vrlo kratak i jednostavan tekst poznate tematike
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) TJ A.5.5. Učenik sudjeluje u vrlo kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.1. Učenik razumije kratke i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.2. Učenik naglas čita kratke i jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.4. Učenik sudjeluje u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , imenice, glagoli, kreativno mišljenje, pripovijedanje, film, medijska kultura, Storytelling, pridjevi, prezent, tradicijska glazba, fabula, dramske tehnike, snimanje filma, kratka priča, vrste riiječi, nepromjenjive i promjenjive riječi, dijelovi pripovjednoga teksta, žičana glazbala, tambura (brač), električna gitara (Fenderica)

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.3

    Komentari

    Nema komentara