Veze nisu bezveze

e-skole

Veze nisu bezveze

  • Uređeno prije: 58mj
  • 150
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenici će kroz analizu odnosa likova romana Đuka Begović na satu Hrvatskog jezika te kroz analizu citata pjesama na engleskom jeziku promišljati o važnosti građenja kvalitetnih bliskih odnosa. Na Kemiji će pratiti kako hormoni doprinose procesu evolucije odnosa od žudnje privlačnosti do privrženosti dok će u sklopu Psihologije na primjeru vlastitih bliskih odnosa preispitati iracionalna vjerovanja o bliskim odnosima. Sociološki pristup intervjuiranjem analizira generacijske promjene u bliskim odnosima tradicionalne (proširene) i suvremene (nuklearne) obitelji.

    Doprinosi

    Kristina Jelić, Urednik
    Katica Knezović, Autor
    Marijana Žgela Putniković, Autor
    Stefan Bunjevac, Autor
    doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
    Ivana Škarica Mital, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Bruno Vojvodić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.3.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i uspoređuje svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.3.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.1. Analizira duži izvorni ili prilagođen tekst pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.3.1. Analizira i primjenjuje složene kognitivne strategije učenja jezika
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.3. Govori dug tekst koristeći se složenim jezičnim strukturama i stilom primjerenim komunikacijskoj situaciji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.4. Sudjeluje u dužemu neplaniranom i dugome planiranom razgovoru
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.3.2. Izražava se primjereno kontekstu i svrsi komunikacije
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.3.5. Koristi se različitim vještinama kritičkoga mišljenja i prilagođava ih - kritički vrednuje mišljenja, stavove i vrijednosti primjenjujući ih u rješavanju problemskih situacija i donošenju odluka povezanih s osobnim iskustvima i općim...
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.1. Kritički propituje društvene odnose, pojave i procese u neposrednoj okolini
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.3. Izražava pozitivne osobne i društvene vrijednosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> B. Pojedinac i društvo-> SOC B.2. Analizira suvremenu obitelj
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.3. Analizira suvremena društvena zbivanja na odabranim primjerima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 3. Kemija odabranih biomolekula-> KEM SŠ A.4.12. Istražuje svojstva, sastav i vrstu odabranih biomolekula primjenjujući kemijsko nazivlje i simboliku u okviru koncepta
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 3. Kemija odabranih biomolekula-> KEM SŠ D.4.17. Uočava zakonitosti uopćavanjem podataka prikazanih tekstom, crtežom, modelima, tablicama i grafovima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Psihologija-> C. Ja i drugi-> PS C.1. Učenik raspravlja o različitim čimbenicima koji utječu na odnose pojedinca i drugih

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , odgovornost, ljubav, pjesme, bliski odnosi, dramatizacija, roman, unutarnji monolog, biomolekule, citati, iracionalna vjerovanja, prihvaćanje kritike, Ivan Kozarac, Đuka Begović, literarni doživljaj, monodrama, govorne vrednote, Fabijan Šovagović, scenske improvizacije, veze, neuroprijenosnici, testosteron, estrogen, serotonin, dopamin, adrenalin, kortizol, oksitocin, vazopresin, važni drugi, razbijanje mitova, tradicionalna (proširena) obitelj, suvremena (moderna, nuklearna) obitelj, obiteljske vrijednosti, samačka domaćinstva

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara