Opis materijala
Učenici će imati priliku analizirati utjecaj globalizacije na formiranje njihova vlastitog nacionalnog odnosno osobnog identiteta. Kroz problematike manjina prava žena te govora mržnje vježbat će zauzeti se za sebe na asertivan način. U izvannastavnoj aktivnosti naglasak je na odgovornom izvršavanju obveza odrasle osobe.
Doprinosi
Marina Gašpar, Autor
Mirela Babić, Autor
Krunoslav Rukelj, Autor
Sabina H-Omerović, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Stjepan Mudifaj, Autor
Maja Đura, Autor
Katarina Stupalo, Autor
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Ivan Santica, Recenzent
doc. dr. sc. Silvia Rogošić, Recenzent
doc. dr. sc. Tomislav Janović, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> C. Djelovanje i orijentacija-> SŠ FILOZOFIJA C.2. Učenik opisuje i objašnjava pojedine misaone sustave koji nastoje dati odgovore na pitanja o dobrom karakteru i djelovanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> C. Djelovanje i orijentacija-> SŠ FILOZOFIJA C.3. Učenik analizira probleme u svijetu povezane s etikom i sagledava mogućnosti njihovog rješavanja koristeći filozofsku analizu i argumentaciju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> G. Um i tijelo-> SŠ FILOZOFIJA G.3. Učenik analizira probleme u svijetu povezane s filozofijom uma i sagledava mogućnosti njihovog rješavanja koristeći filozofsku analizu i argumentaciju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Geografija-> A. Prostorni identitet-> GEO SŠ A.4.1. Učenik analizira utjecaj globalizacije na nacionalni identitet i suverenitet te navodi primjere nematerijalne i materijalne baštine kao elemenata nacionalnoga identiteta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Politika i gospodarstvo-> C. Civilno društvo-> PG C.1 Učenik procjenjuje i promiče zaštitu i razvoj ljudskih prava te sudjelovanje građana u razvoju demokratskih odnosa
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.4.1. Učenik prosuđuje odnose različitih društvenih skupina te dinamiku društvenih promjena u Hrvatskoj, Europi i svijetu u prvoj polovici 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.5.1. Razvija sliku o sebi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.5.1. Razvija sliku o sebi
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
osobni identitet, Europska unija, štednja, prava, izvannastavna aktivnost, identitet, globalizacija, rod, Antisemitizam, Manjine, spol, govor mržnje, netolerancija, troškovnik, zauzimanje za sebe, grupni identitet, osobni automobil, zarada
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.7
Preporučeni materijali
Aktivnost Moj ormar
Roberta Bonassin, Ivana Lukić, Nataša Ilić-Agatić
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Talijanski jezik • 5. razred OŠ
DOCX
Ogledni primjer prilagodbi metoda, sadržaja i aktivnosti za učenike s teškoćama - Moj prvi program, 5. razred
Igor Dobrača
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Informatika
PDF
Komentari