Moje radno mjesto

e-skole

Moje radno mjesto

  • Uređeno prije: 18mj
  • 78
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Cilj ovog scenarija poučavanja je ukazati na  važnost stvaranja poticajne okoline za učenje. Učenici će se kroz aktivnosti iz Hrvatskog jezika Glazbene kulture Povijesti i Matematike upoznati s promjenama okoline za učenje kroz povijest standardima za uređenje radnog prostora vrstama glazbe koja potiče učenje te načinima organizacije i dizajna radnog prostora koja će ih pripremiti za cjeloživotno učenje. 

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Sanja Barić, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Ivana Duvnjak, Recenzent
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Ivan Santica, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.3. Učenik čita tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> C. Glazba u kontekstu-> OŠ GK C.5.1. Učenik na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite uloge i vrste glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.5.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.5.4. Učenik temeljem slušanja glazbe razlikuje vokalnu, instrumentalnu i vokalno-instrumentalnu glazbu te različite izvođačke sastave
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.1. Upravljanje informacijama - Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.2.1. Fizičko okružje učenja - Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.2.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.5. Računa s decimalnim brojevima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.2. Odabire i preračunava odgovarajuće mjerne jedinice
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.4. Računa i primjenjuje opseg i površinu geometrijskih likova
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.5. Računa i primjenjuje volumen kocke i kvadra
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.5.1. Učenik objašnjava dinamiku i promjene u pojedinim društvima u prapovijesti i starome vijeku

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , obrazovanje, izvannastavna aktivnost, mjerne jedinice, svrha čitanja, grafička struktura teksta, instrumentalna glazba, Stara Grčka, vrste glazbe, statično, dinamično, tople boje, hladne boje, okolina za učenje, poticajna fizička okolina za učenje, učenje uz glazbu, promjene okoline za učenje kroz povijest, obavijesni neknjiževni tekst, vokalna glazba, vokalnoinstrumentalna glazba, opseg geometrijskih likova, površina geometrijskih likova

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara