Opis materijala
U poimanju sebe nacionalni identitet ima značajnu ulogu stoga će učenici kroz nastavne predmete Hrvatski jezik i strani jezici Geografija i Likovna umjetnost analizirati društvene utjecaje koji oblikuju identitet kao i stereotipe i predrasude prema vlastitoj i tuđim kulturama.
Doprinosi
Marina Gašpar, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
Nataša Sajko, Autor
Snježana Fištrović, Autor
Krunoslav Rukelj, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Larisa Grubešić Njari, Autor
Katica Knezović, Autor
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Ivana Škarica Mital, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.2.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.7. Učenik uspoređuje organske govore hrvatskoga jezika s hrvatskim standardnim jezikom na uporabnoj razini
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.1.1. Raspravlja o informacijama o zemljama ciljnoga jezika i drugim kulturama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.1.1. Prepoznaje i koristi se složenim kognitivnim strategijama učenja jezika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.1.5. Sudjeluje u dužemu planiranom i jednostavnome neplaniranom razgovoru
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.1.3. Preispituje i procjenjuje stereotipe i predrasude na svim razinama i u svim oblicima te predlaže strategije za izbjegavanje i - ili prevladavanje nesporazuma, otkrivanje i razgradnju stereotipa i predrasuda
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.2.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu teme »Čovjek i prostor« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.2.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.2.3. Učenik objašnjava važnost i društvenu odgovornost očuvanja nacionalne stambene i urbanističke baštine te skulpture u javnome prostoru
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.2.1. Učenik analizira razmještaj i kretanje broja stanovnika, pokazatelje prirodnoga i prostornog kretanja stanovništva te demografske strukture i procese na lokalnoj, nacionalnoj i svjetskoj razini s pomoću tablica, grafičkih prikaza i geog...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.4.4. Opisuje i prihvaća vlastiti kulturni i nacionalni identitet u odnosu na druge kulture
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.4.4. Opisuje i prihvaća vlastiti kulturni i nacionalni identitet u odnosu na druge kulture
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.2.3. Učenik sudjeluje u srednje dugoj i jednostavnoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.2.1. Učenik izvještava o različitim informacijama, sličnostima i razlikama između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga života i aktualnih događanja te u značenju i uporabi pojedinih jezičnih i...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.2.3. Učenik poštuje jezičnu, kulturnu i osobnu različitost u osobnome okružju i široj zajednici
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.2.2. Učenik uspoređuje i vrednuje informacije iz različitih izvora na stranomu jeziku i pritom se služi osnovnim vještinama kritičkoga mišljenja
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
hrvatska narječja, kultura, urbanizam, identitet, nacionalni identitet, Hrana, kulturni identitet, arhitektura, mjesni govori, stereotip, predrasuda, imigracija, emigracija, sinkronizacija animiranih filmova na različite hrvatske govore, kulturološke sličnosti i razlike, razumijevanje kulturoloških razlika
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Aktivnost: Sviđa mi se
Nataša Ilić-Agatić, Roberta Bonassin, Ivana Lukić
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Talijanski jezik • 7. razred OŠ
DOCX
Aktivnost: Što se odijeva?
Nataša Ilić-Agatić, Roberta Bonassin, Ivana Lukić
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Talijanski jezik • 5. razred OŠ
DOCX
Komentari