Ispeci, pa reci

e-skole

Ispeci, pa reci

  • Uređeno prije: 21mj
  • 142
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    U današnjem svijetu uporabe modernih tehnologija dobro predstaviti uradak ili samog sebe vještina je koja se pokazuje izuzetno važnom. Učenici će u ovom scenariju usavršiti vještinu prezentacije predstavljajući turističku rutu svoga kraja predstavit će biljne i životinjske vrste još neotkrivenih krajeva zemlje objasnit će podatke prikazane tablicama slikama te različitim grafovima i dijagramima predstavit će istraživački rad o svojstvima vode te izume koje očekuju u budućnosti.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Elena Paulišić, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Božica Vuić, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    Ivana Andrić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.1. Učenik govori i razgovara u skladu s interesima, potrebama i iskustvom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.3. Učenik čita tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.5.2 Učenik opisuje značenje popularnokultur-nih tekstova u kontekstu svakodnevnoga života
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.5.3. Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.5.4 upotrebljava multimedijske programe za ostvarivanje složenijih ideja u komunikacijskome ili suradničkome okruženju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.5.1 analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.5.1. Učenik analizira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.1. Upravljanje informacijama - Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.3. Kreativno mišljenje - Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.4. Kritičko mišljenje - Učenik razlikuje činjenice od mišljenja i sposoban je usporediti različite ideje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.2.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> B. Procesi i međudjelovanja-> OŠ PRI B.5.1. Učenik objašnjava svojstva zraka, vode i tla na temelju istraživanja u neposrednom okolišu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.5.1. Učenik tumači uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.5.2. Učenik objašnjava cilj i ulogu znanosti te međuodnos znanosti i društva
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.5.1. Barata podacima prikazanim na različite načine

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , neverbalna komunikacija, svojstva vode, BUDUĆNOST, pretraživanje interneta, poziv, grafički prikaz, popularnokulturni tekst, Umjetna inteligencija, izum, odnosi mase i prostora, vještine prezentacije, verbalne poruke, paraverbalne poruke, neverbalne poruke, kulturni događaji u virtualnom okružju, crtaće i plastičke teksture, građa i površina oblika, skup objekata, obilježje skupa, broj elemenata skupa, važnost pokusa

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara