Opis materijala
Učenik kroz aktivnosti procjenjuje i razvija stav prema digitalnom identitetu i taragu promišljeno objavljuje digitalne sadržaje te kritički prosuđuje sigurnost računalnih oblaka.
Doprinosi
Marina Lučan, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Marijana Smolčec, Autor
Nataša Sajko, Autor
Krunoslav Rukelj, Autor
Snježana Fištrović, Autor
Sonja Lušić Radošević, Urednik
Snježana Pavić, Recenzent
Ivan Kardum, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.3.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.3.4. Učenik piše upućivačke i raspravljačke tekstove u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.4.4. Sudjeluje u dugome razgovoru
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.4.5. Koristi se širokim spektrom vještina kritičkoga mišljenja - argumentirano dokazuje i prosuđuje mišljenja, stavove i vrijednosti primjenjujući ih u rješavanju problemskih situacija i donošenju odluka povezanih s osobnim iskustvima i s...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.4.4. Učenik istražuje utjecaj prometa, interneta i svjetskih trgovinskih i financijskih tokova na povezivanje svijeta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.5.3. Učenik preuzima odgovornost za vlastitu sigurnost u digitalnome okružju i izgradnju digitalnoga identiteta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.5.3. Učenik preuzima odgovornost za vlastitu sigurnost u digitalnome okružju i izgradnju digitalnoga identiteta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.1. Učenik razumije duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.3. Učenik sudjeluje u dugoj i srednje složenoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.4. Učenik piše duge i srednje složene tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.4.1. Učenik kombinira i primjenjuje velik broj strategija učenja i uporabe jezika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.4.2. Učenik pronalazi, uspoređuje te kritički procjenjuje informacije iz različitih izvora znanja na njemačkome jeziku
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
pretraživanje, sigurnost na internetu, digitalni trag, avatar, mobilne aplikacije, zaštita osobnih podataka, online identitet, digitalni identitet, pravo na zaborav, prikrivena svrha medijske poruke, pisanje uputa, odgovorno ponašanje na internetu, telekomunikacijski promet
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali
Vjernički život Židova
Erika Likan Kelentrić, Valentina Japec
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
ŽIVOT U VRIJEME OSMANSKIH OSVAJANJA.
MARINA ĆURKOVIĆ
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Povijest
Komentari