SSSS - Sam/a svoja služba spašavanja

e-skole

SSSS - Sam/a svoja služba spašavanja

  • Uređeno prije: 21mj
  • 73
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Opasnosti i rizici vrebaju iz različitih kutaka naše stvarnosti stoga aktivnostima iz Hrvatskog jezika Informatike Kemije Tjelesne i zdravstvene kulture i izvannastavne Ekipe za pomoć postajemo sve vještiji u prepoznavanju ugrožavajućih situacija i razvijamo strategije samozaštite.

    Doprinosi

    Kristina Jelić, Urednik
    Ljiljana Hanžek, Autor
    Nataša Tomljanović, Recenzent
    doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Ivana Andrić, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.7.1. Učenik vrednuje književni tekst tumačeći utjecaj književnoga teksta na oblikovanje stavova i vrijednosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.7.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.1 izrađuje, objavljuje te predstavlja digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i - ili offline programa pri čemu poštuje uvjete korištenja programom te postavke privatnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.6.1 objašnjava ulogu i važnost digitalnih tragova, stvara svoje pozitivne digitalne tragove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.3 surađuje s drugim učenicima u stvaranju online sadržaja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.6.2 prepoznaje vrste elektroničkoga nasilja, analizira ih i odabire preventivne načine djelovanja za različite slučajeve elektroničkoga nasilja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM OŠ A.8.3. Kritički razmatra upotrebu tvari i njihov utjecaj na čovjekovo zdravlje i okoliš
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.1. Razlikuje sigurne od rizičnih situacija i ima razvijene osnovne strategije samozaštite
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.1. Razlikuje sigurne od rizičnih situacija i ima razvijene osnovne strategije samozaštite
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.1. Razlikuje sigurne od rizičnih situacija i ima razvijene osnovne strategije samozaštite
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.8.3. Razlikuje slobodno, aktivno i proaktivno ponašanje-djelovanje

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    ovisnost, zdravlje, dnevnik, Nasilje, Digitalni tragovi, izvannastavna aktivnost, Tajni dnevnik Adriana Molea, droge, elektroničko nasilje, posljedice, sportska aktivnost, zaštita privatnosti, rizične situacije, rizično ponašanje, strategije samozaštite, Sue Townsend, odnos uzroka i posljedice u književnome tekstu, zlostavljanje, pritisak vršnjaka, opasnosti internetske komunikacije, negativni utjecaji, doping

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara