Opis materijala
Opasnosti i rizici vrebaju iz različitih kutaka naše stvarnosti stoga aktivnostima iz Hrvatskog jezika Informatike Kemije Tjelesne i zdravstvene kulture i izvannastavne Ekipe za pomoć postajemo sve vještiji u prepoznavanju ugrožavajućih situacija i razvijamo strategije samozaštite.
Doprinosi
Marina Gašpar, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
ANDRIJANA MIHALJEVIĆ, Autor
TOMISLAV PAVLOVIĆ, Autor
Marina Mirković, Autor
Sandra Lacić, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Ljiljana Hanžek, Autor
Nataša Tomljanović, Recenzent
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Ivana Andrić, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.7.1. Učenik vrednuje književni tekst tumačeći utjecaj književnoga teksta na oblikovanje stavova i vrijednosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.7.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.1 izrađuje, objavljuje te predstavlja digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i - ili offline programa pri čemu poštuje uvjete korištenja programom te postavke privatnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.6.1 objašnjava ulogu i važnost digitalnih tragova, stvara svoje pozitivne digitalne tragove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.3 surađuje s drugim učenicima u stvaranju online sadržaja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.6.2 prepoznaje vrste elektroničkoga nasilja, analizira ih i odabire preventivne načine djelovanja za različite slučajeve elektroničkoga nasilja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM OŠ A.8.3. Kritički razmatra upotrebu tvari i njihov utjecaj na čovjekovo zdravlje i okoliš
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.1. Razlikuje sigurne od rizičnih situacija i ima razvijene osnovne strategije samozaštite
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.1. Razlikuje sigurne od rizičnih situacija i ima razvijene osnovne strategije samozaštite
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.1. Razlikuje sigurne od rizičnih situacija i ima razvijene osnovne strategije samozaštite
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.8.3. Razlikuje slobodno, aktivno i proaktivno ponašanje-djelovanje
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
ovisnost, zdravlje, dnevnik, Nasilje, Digitalni tragovi, izvannastavna aktivnost, Tajni dnevnik Adriana Molea, droge, elektroničko nasilje, posljedice, sportska aktivnost, zaštita privatnosti, rizične situacije, rizično ponašanje, strategije samozaštite, Sue Townsend, odnos uzroka i posljedice u književnome tekstu, zlostavljanje, pritisak vršnjaka, opasnosti internetske komunikacije, negativni utjecaji, doping
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali

PALE SAM NA SVIJETU- LEKTIRA
Martina Cindrić
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
Uređeno prije: 62mj
1
Sam mogu - aktivnosti u domaćinstvu
Dubravka Kocanjer
Tekst
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
Uređeno prije: 63mj
1
Komentari