Opis materijala
Procesna drama kao metoda odgojnog kazališta ima bitno obilježje - sudjelovanje svih sudionika u dramskom zbivanju. U procesnoj drami i učenici i učitelji djeluju u zamišljenoj fiktivnoj situaciji u kojoj nema točnih već samo primjerenih rješenja. Učenici će u ovom scenariju poučavanja tražiti rješenje sukoba između Crvenog i Zelenog grada putovati oko svijeta zemljama engleskog govornog područja ugostiti povjesničara Herodota te na satu Tjelesne i zdravstvene kulture zamijeniti ulogu s učiteljem.
Doprinosi
Damir Belavić, Autor
Dubravka Granulić, Autor
Dominik Možnik, Autor
Zrinka Šimunović, Autor
Zrinka Denić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Lovorka Cesarec Ban, Autor
Goran Laslavić, Autor
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Božica Vuić, Recenzent
Ivana Škarica Mital, Recenzent
Ivan Santica, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.2.Učenik sluša tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.2. Učenik razlikuje temeljna žanrovska obilježja književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.3. Učenik obrazlaže vlastiti izbor književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (1) EJ B.5.1. Primjenjuje osnovna znanja o zemljama ciljnoga jezika unutar vlastite kulture
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.4. Govori kratak i jednostavan tekst poznate tematike koristeći se vrlo jednostavnim jezičnim strukturama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) EJ C.5.6. Tumači osnovne informacije iz različitih izvora te izvodi kratke prezentacije jednostavnih sadržaja i upotrebljava ih
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.5.3. Upotrebljava iz ove razine primjenu pravila, tj. iz raznovrsnih grupacija sportova i elementarnih igara koje razvijaju sposobnost samoregulacije i suradničkog odnosa
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.2.1. Fizičko okružje učenja - Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.3. Kreativno mišljenje - Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.2.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.5.1. Učenik objašnjava dinamiku i promjene u pojedinim društvima u prapovijesti i starome vijeku
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, kreativno mišljenje, kulturna baština, igrokaz, dijalog, usmena predaja, izvannastavna aktivnost, zavičajni govor, putopis, Službeni jezik, fair play, dramske tehnike, povijesni izvor, procesna drama, englesko govorno područje, društvo prvih civilizacija, povjesničar, običaji i religije prvih civilizacija, pravila sportskih igara, tradicijska kultura
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali

Brojevi do 1000
Marina Sedlaček Bartol
Provjera znanja
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
DOCX
Igrom do zdravlja i uspjeha
Tea Pavičić Zajec, Tamara Ređep
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari