Dramskom igrom do spoznaje

e-skole

Dramskom igrom do spoznaje

  • Uređeno prije: 21mj
  • 149
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Procesna drama kao metoda odgojnog kazališta ima bitno obilježje - sudjelovanje svih sudionika u dramskom zbivanju. U procesnoj drami i učenici i učitelji djeluju u zamišljenoj fiktivnoj situaciji u kojoj nema točnih već samo primjerenih rješenja. Učenici će u ovom scenariju poučavanja tražiti rješenje sukoba između Crvenog i Zelenog grada putovati oko svijeta zemljama engleskog govornog područja ugostiti povjesničara Herodota te na satu Tjelesne i zdravstvene kulture zamijeniti ulogu s učiteljem.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Lovorka Cesarec Ban, Autor
    Goran Laslavić, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Božica Vuić, Recenzent
    Ivana Škarica Mital, Recenzent
    Ivan Santica, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.2.Učenik sluša tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.2. Učenik razlikuje temeljna žanrovska obilježja književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.3. Učenik obrazlaže vlastiti izbor književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (1) EJ B.5.1. Primjenjuje osnovna znanja o zemljama ciljnoga jezika unutar vlastite kulture
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.4. Govori kratak i jednostavan tekst poznate tematike koristeći se vrlo jednostavnim jezičnim strukturama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) EJ C.5.6. Tumači osnovne informacije iz različitih izvora te izvodi kratke prezentacije jednostavnih sadržaja i upotrebljava ih
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.5.3. Upotrebljava iz ove razine primjenu pravila, tj. iz raznovrsnih grupacija sportova i elementarnih igara koje razvijaju sposobnost samoregulacije i suradničkog odnosa
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.2.1. Fizičko okružje učenja - Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.3. Kreativno mišljenje - Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.2.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.2.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.5.1. Učenik objašnjava dinamiku i promjene u pojedinim društvima u prapovijesti i starome vijeku

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , kreativno mišljenje, kulturna baština, igrokaz, dijalog, usmena predaja, izvannastavna aktivnost, zavičajni govor, putopis, Službeni jezik, fair play, dramske tehnike, povijesni izvor, procesna drama, englesko govorno područje, društvo prvih civilizacija, povjesničar, običaji i religije prvih civilizacija, pravila sportskih igara, tradicijska kultura

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara