Budi cool - reci NE

e-skole

Budi cool - reci NE

  • Uređeno prije: 21mj
  • 153
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Usvajanje adekvatnih načina brige za sebe i druge učenici će moći naučiti kroz primjere utjecaja medijskih sadržaja na sklonost rizičnim ponašanjima (Hrvatski jezik) a preispitat će vlastitu sve prisutniju ovisnost o mobitelima i istražiti raširenost iste među svojim vršnjacima (Matematika). Osvijestit će da pritisak osim onog fizikalnog može biti i vršnjački (Fizika i Tjelesna i zdravstvena kultura) te iskusiti na vlastitoj koži koliko je samokontrole potrebno u kritičnim situacijama da bi doprinijeli vlastitoj dobrobiti i dobrobiti drugih (Izvannastavna aktivnost).

    Doprinosi

    Kristina Jelić, Urednik
    Goran Laslavić, Autor
    Ljiljana Hanžek, Autor
    Nataša Tomljanović, Recenzent
    doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Zvonimir Peranić, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.8.1. Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.8.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.3. Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.7.4. Prosuđuje kako se u sportskim natjecanjima potiče suradnički odnos, poštuje različitost i njeguje kulturni i nacionalni identitet
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ OŠ B.7.5. Analizira utjecaj tlaka
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.7.1. MAT OŠ D.7.6. Računa postotak i primjenjuje postotni račun
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.7.1. Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih frekvencija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.1. Razvija sliku o sebi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.1. Razvija sliku o sebi

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    frekvencija, društvene norme, Droga, izvannastavna aktivnost, postotak, relativna frekvencija, tlak, roman, sportska aktivnost, prihvaćenost, "Kad pobijedi ljubav", Maja Brajko, Livaković, rizik konzumiranja alkohola, duhana, utjecaj medija, etička, estetska i idejna razina književnog teksta, dijagrami, pritisak, vršnjačka grupa, samokontrola, nepravda, mirnoća, prihvatljivo ponašanje

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara