Opis materijala
Usvajanje adekvatnih načina brige za sebe i druge učenici će moći naučiti kroz primjere utjecaja medijskih sadržaja na sklonost rizičnim ponašanjima (Hrvatski jezik) a preispitat će vlastitu sve prisutniju ovisnost o mobitelima i istražiti raširenost iste među svojim vršnjacima (Matematika). Osvijestit će da pritisak osim onog fizikalnog može biti i vršnjački (Fizika i Tjelesna i zdravstvena kultura) te iskusiti na vlastitoj koži koliko je samokontrole potrebno u kritičnim situacijama da bi doprinijeli vlastitoj dobrobiti i dobrobiti drugih (Izvannastavna aktivnost).
Doprinosi
Marina Gašpar, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
ANDRIJANA MIHALJEVIĆ, Autor
Željka Štampar Zamuda, Autor
Anita Sečan, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Goran Laslavić, Autor
Ljiljana Hanžek, Autor
Nataša Tomljanović, Recenzent
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Ivana Fundurulić, Recenzent
Zvonimir Peranić, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.8.1. Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.8.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.3. Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.7.4. Prosuđuje kako se u sportskim natjecanjima potiče suradnički odnos, poštuje različitost i njeguje kulturni i nacionalni identitet
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ OŠ B.7.5. Analizira utjecaj tlaka
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.7.1. MAT OŠ D.7.6. Računa postotak i primjenjuje postotni račun
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.7.1. Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih frekvencija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.1. Razvija sliku o sebi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.1. Razvija sliku o sebi
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
frekvencija, društvene norme, Droga, izvannastavna aktivnost, postotak, relativna frekvencija, tlak, roman, sportska aktivnost, prihvaćenost, "Kad pobijedi ljubav", Maja Brajko, Livaković, rizik konzumiranja alkohola, duhana, utjecaj medija, etička, estetska i idejna razina književnog teksta, dijagrami, pritisak, vršnjačka grupa, samokontrola, nepravda, mirnoća, prihvatljivo ponašanje
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Tko pjeva, zlo ne misli - kviz
Hana Tepeš
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Hrvatski jezik
Uređeno prije: 21mj
1
Ne reci lažna svjedočanstva!
Martina Horvat
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
Komentari