Opis materijala
Kroz predložene aktivnosti iz Hrvatskog jezika Njemačkog jezika Francuskog jezika i Informatike učenici će dobiti preporuke na koje se sve načine okolina za učenje može organizirati i dizajnirati kako bi ih pripremila za cjeloživotno učenje te život u 21. stoljeću.
Doprinosi
Zrinka Denić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Stanka Svetličić, Autor
Marta Lončar Vinković, Autor
Maja MARTINOVIĆ, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Matea Jonjić, Autor
Elena Paulišić, Autor
Sanja Barić, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Ivana Duvnjak, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Alka Vrsalović, Recenzent
Ivana Andrić, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.4. Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Informatika-> A. Informacije i digitalna tehnologija-> A.7.4 opisuje, uspoređuje i koristi se različitim formatima zapisivanja grafičkih i zvučnih podataka te videopodataka na računalu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.1. Vrijednost učenja - Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.1. Fizičko okružje učenja - Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.1. Vrijednost učenja - Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.1. Fizičko okružje učenja - Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.1. Vrijednost učenja - Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.1. Fizičko okružje učenja - Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.6.4. Učenik sudjeluje u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.6.5. Učenik piše kratke i vrlo jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.7.3. Učenik piše kratki i jednostavni tekst
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.7.4. Učenik govori kratki i jednostavni tekst
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.7.5. Učenik sudjeluje u kratkome i jednostavnome razgovoru
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, znak, izvannastavna aktivnost, prezent, vizualna komunikacija, izrada videozapisa, sadašnje vrijeme, okolina za učenje, poticajna fizička okolina za učenje, opis prostora, prijedlozi s dativom i akuzativom, padežna pitanja Wo? I Wohin?, prijedlozi mjesta, objava videozapisa, simbolička vrijednost boja, simetrija i asimetrija plošnih oblika
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali

Uvod u geometriju prostora
Ljiljana Jeličić
Predavanje; prezentacija
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti
Tonovi do, re, mi, scenarij poučavanja za 4. razred osnovne škole
Ivana Tomašković
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
Uređeno prije: 42mj
1
Komentari