Re-kreiranje prostora za učenje

e-skole

Re-kreiranje prostora za učenje

  • Uređeno prije: 58mj
  • 124
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Kroz predložene aktivnosti iz Hrvatskog jezika Njemačkog jezika Francuskog jezika i Informatike  učenici će dobiti preporuke na koje se sve načine okolina za učenje može organizirati i dizajnirati kako bi ih pripremila za cjeloživotno učenje te život u 21. stoljeću. 

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Matea Jonjić, Autor
    Elena Paulišić, Autor
    Sanja Barić, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Ivana Duvnjak, Recenzent
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    Alka Vrsalović, Recenzent
    Ivana Andrić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.4. Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Informatika-> A. Informacije i digitalna tehnologija-> A.7.4 opisuje, uspoređuje i koristi se različitim formatima zapisivanja grafičkih i zvučnih podataka te videopodataka na računalu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.1. Vrijednost učenja - Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.1. Fizičko okružje učenja - Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.1. Vrijednost učenja - Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.1. Fizičko okružje učenja - Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.1. Vrijednost učenja - Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.1. Fizičko okružje učenja - Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.6.4. Učenik sudjeluje u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.6.5. Učenik piše kratke i vrlo jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.7.3. Učenik piše kratki i jednostavni tekst
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.7.4. Učenik govori kratki i jednostavni tekst
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.7.5. Učenik sudjeluje u kratkome i jednostavnome razgovoru

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , znak, izvannastavna aktivnost, prezent, vizualna komunikacija, izrada videozapisa, sadašnje vrijeme, okolina za učenje, poticajna fizička okolina za učenje, opis prostora, prijedlozi s dativom i akuzativom, padežna pitanja Wo? I Wohin?, prijedlozi mjesta, objava videozapisa, simbolička vrijednost boja, simetrija i asimetrija plošnih oblika

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara