Izrađujemo kognitivnu mapu

e-skole

Izrađujemo kognitivnu mapu

  • Uređeno prije: 58mj
  • 105
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Tradicionalan način zapisivanja informacija u obliku bilježaka linearno jednu ispod druge često dovodi u monotoniju i daje slabe rezultate u učenju. Učenici imaju priliku monotoniji doskočiti izradom kognitivnih mapa u aktivnostima iz Hrvatskog jezika Matematike Kemije i Informatike. U izvannastavnoj aktivnosti Vršnjaci pomagači  učenici će prezentirati naučenu vještinu primjene  zrakastog  načina  vođenja bilježaka - kognitivnu mapu - svojim vršnjacima.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Vida Bilogrević Gatolin, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ivana Duvnjak, Recenzent
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Ivana Andrić, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.5. Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.1 izrađuje, objavljuje te predstavlja digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i - ili offline programa pri čemu poštuje uvjete korištenja programom te postavke privatnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.6.1 objašnjava ulogu i važnost digitalnih tragova, stvara svoje pozitivne digitalne tragove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.2 koristi se online pohranom podataka i primjerenim programima kao potporom u učenju i istraživanju te suradnji
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.6.2 prepoznaje vrste elektroničkoga nasilja, analizira ih i odabire preventivne načine djelovanja za različite slučajeve elektroničkoga nasilja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM OŠ A.7.2. Primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM OŠ D.7.2. Primjenjuje matematička znanja i vještine
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT OŠ C.6.3. Konstruira četverokute, analizira njihova svojstva i odnose
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.2. Učenik rješava složenije probleme služeći se digitalnom tehnologijom

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , odnosi, Atom, e, Društvo, izvannastavna aktivnost, zamjenice, izotopi, kemijski element, sažetak, PSE, svojstva paralelograma, kognitivna mapa, tehnika zapisivanja informacija, vrste četverokuta, formule kemijskih spojeva, online pohrana, online digitalni alat, rad i život u online okruženju, vršnjak pomagač

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara