Opis materijala
Tradicionalan način zapisivanja informacija u obliku bilježaka linearno jednu ispod druge često dovodi u monotoniju i daje slabe rezultate u učenju. Učenici imaju priliku monotoniji doskočiti izradom kognitivnih mapa u aktivnostima iz Hrvatskog jezika Matematike Kemije i Informatike. U izvannastavnoj aktivnosti Vršnjaci pomagači učenici će prezentirati naučenu vještinu primjene zrakastog načina vođenja bilježaka - kognitivnu mapu - svojim vršnjacima.
Doprinosi
Zrinka Denić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Stanka Svetličić, Autor
Željka Štampar Zamuda, Autor
Sandra Lacić, Autor
Mihaela Piskač Opančar, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Ivana Duvnjak, Recenzent
Ivana Fundurulić, Recenzent
Ivana Andrić, Recenzent
Adriana Ivandić, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.5. Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.1 izrađuje, objavljuje te predstavlja digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i - ili offline programa pri čemu poštuje uvjete korištenja programom te postavke privatnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.6.1 objašnjava ulogu i važnost digitalnih tragova, stvara svoje pozitivne digitalne tragove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.2 koristi se online pohranom podataka i primjerenim programima kao potporom u učenju i istraživanju te suradnji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.6.2 prepoznaje vrste elektroničkoga nasilja, analizira ih i odabire preventivne načine djelovanja za različite slučajeve elektroničkoga nasilja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM OŠ A.7.2. Primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM OŠ D.7.2. Primjenjuje matematička znanja i vještine
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT OŠ C.6.3. Konstruira četverokute, analizira njihova svojstva i odnose
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.2. Učenik rješava složenije probleme služeći se digitalnom tehnologijom
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, odnosi, Atom, e, Društvo, izvannastavna aktivnost, zamjenice, izotopi, kemijski element, sažetak, PSE, svojstva paralelograma, kognitivna mapa, tehnika zapisivanja informacija, vrste četverokuta, formule kemijskih spojeva, online pohrana, online digitalni alat, rad i život u online okruženju, vršnjak pomagač
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali

Ponavljanje promjena stanja idealnog plina kroz kognitivnu mapu
Ana Marketin-Sedlar
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija • Strojarstvo
PDF
Ponavljanje promjena stanja idealnog plina kroz kognitivnu mapu
Ana Marketin-Sedlar
Predavanje; prezentacija
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija • Strojarstvo
PPSX
Komentari