Slušam te, slušaš me

e-skole

Slušam te, slušaš me

  • Uređeno prije: 26mj
  • 317
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Vještine aktivnog slušanja i nenasilne komunikacije učenici će moći usvojiti razlikovanjem govora zmije i žirafe (Hrvatski jezik) praktičnim vježbama za nadvladavanje šumova u komunikaciji (Geografija Njemački jezik) komuniciranjem ritmom putem Morseovog koda (Glazbena kultura) i analizom primjera komunikacije mrava i pčela (Izvannastavna aktivnost).

    Doprinosi

    Kristina Jelić, Urednik
    Mirjana Blažičko, Autor
    Sanja Barić, Recenzent
    doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.5.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.5.3. Učenik sviranjem i-ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u različitim glazbenim igrama i aktivnostima glazbenog stvaralaštva
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> A. Prostorni identitet-> GEO OŠ A.5.4. Učenik opisuje oblik, granice i državne simbole Republike Hrvatske, objašnjava aspekte položaja te izdvaja prirodno-geografske regije i upravno-teritorijalne jedinice koristeći se geografskim kartama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.1. Učenik razumije kratke i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.3. Učenik proizvodi kratke i vrlo jednostavne govorne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.5. Učenik piše vrlo kratke i vrlo jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.2.2. Razvija komunikacijske kompetencije

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    aktivno slušanje, ritam, jezik, izvannastavna aktivnost, prezent, komunikacija, poruka, posvojne zamjenice, stvaralaštvo, jezične djelatnosti, ja govor, glagolska lica, Morseova abeceda, obilježja Hrvatske, simboli Hrvatske, obilježja hrvatskih regija, komunikacija životinja, mravi, pčele

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara