Opis materijala
Vještine aktivnog slušanja i nenasilne komunikacije učenici će moći usvojiti razlikovanjem govora zmije i žirafe (Hrvatski jezik) praktičnim vježbama za nadvladavanje šumova u komunikaciji (Geografija Njemački jezik) komuniciranjem ritmom putem Morseovog koda (Glazbena kultura) i analizom primjera komunikacije mrava i pčela (Izvannastavna aktivnost).
Doprinosi
Marina Gašpar, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Marta Lončar Vinković, Autor
Zrinka Šimunović, Autor
Tvrtko Pleić, Autor
Sunčana Mumelaš, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Mirjana Blažičko, Autor
Sanja Barić, Recenzent
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.5.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.5.3. Učenik sviranjem i-ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u različitim glazbenim igrama i aktivnostima glazbenog stvaralaštva
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> A. Prostorni identitet-> GEO OŠ A.5.4. Učenik opisuje oblik, granice i državne simbole Republike Hrvatske, objašnjava aspekte položaja te izdvaja prirodno-geografske regije i upravno-teritorijalne jedinice koristeći se geografskim kartama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.1. Učenik razumije kratke i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.3. Učenik proizvodi kratke i vrlo jednostavne govorne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.5. Učenik piše vrlo kratke i vrlo jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.2.2. Razvija komunikacijske kompetencije
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
aktivno slušanje, ritam, jezik, izvannastavna aktivnost, prezent, komunikacija, poruka, posvojne zamjenice, stvaralaštvo, jezične djelatnosti, ja govor, glagolska lica, Morseova abeceda, obilježja Hrvatske, simboli Hrvatske, obilježja hrvatskih regija, komunikacija životinja, mravi, pčele
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Priručnik - Osnove ekonomije 3 - Agregatna (ukupna) potražnja i ponuda te komponente agregatne potražnje BDP-a - za 10-20 nastavnih sati
Jadranka Dorešić, Aleksandra Hohnjec
Cjeloviti obrazovni sadržaj
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija
PDF
Primjer dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenarij- Izmjeri me
Danijel Kovačević
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija
PDF
Komentari