Opis materijala
Ritam je prisutan u svim segmentima prirode – od kretanja čestica unutar atoma pa sve do kretanja nebeskih tijela. Ritam govora ili kretanja često ima veću važnost za razumijevanje od samog sadržaja. Učenici će u ovom scenariju poučavanja istražiti stilski obilježen i stilski neobilježen redoslijed riječi u tekstovima popularne glazbe pjevački interpretirati pjesmu u različitim ritmovima recitirat će broj π uz pridružen ritmički pokret izraditi stetoskop te napisati pjesmu u rimi o atomima i izotopima.
Doprinosi
Zrinka Denić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Stanka Svetličić, Autor
Zrinka Šimunović, Autor
Tanja Debelec, Autor
Sunčana Mumelaš, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Ivana Duvnjak, Recenzent
doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
Ivana Fundurulić, Recenzent
Martina Hein, Recenzent
Adriana Ivandić, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.7.5. Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o sintaktičkom ustrojstvu rečenice na oglednim i čestim primjerima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.7.2. Učenik obrazlaže značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na društveni i ekonomski kontekst
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> C. Glazba u kontekstu-> OŠ GK C.8.1. Opisuje spajanje različitih vrsta glazbe (crossover)
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.8.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.8.2. Učenik pjevanjem izvodi autorske i tradicijske pjesme iz Hrvatske i svijeta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM OŠ A.7.2. Primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO OŠ B.7.1. Uspoređuje osnovne životne funkcije pripadnika različitih skupina živoga svijeta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.7.3. Odabire strategije za računanje opsega i površine mnogokuta
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, kreativno mišljenje, Atom, tjeloglazba, Broj PI, opseg kruga, ritam, crossover, srce, maseni broj, atomski broj, izotop, vrste glazbe, beatbox, tekstovi popularne glazbe, puls, bilo, ritam govora, ritam kretanja, stilski neobilježeni i stilski obilježeni red riječi
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
SAMOPOUZDANJE
Elizabeta Galić-Papić
Predavanje; prezentacija
Informativni i dokumentarni sadržaji • Ostalo
PPTX

GLAZBENE KOCKE - digitalna glazbena igra
Sandra Poštić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Glazbena kultura
Uređeno prije: 1mj
1
Komentari