Ritam uberi, misli saberi

e-skole

Ritam uberi, misli saberi

  • Uređeno prije: 26mj
  • 235
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Ritam je prisutan u svim segmentima prirode – od kretanja čestica unutar atoma pa sve do kretanja nebeskih tijela. Ritam govora ili kretanja često ima veću važnost za razumijevanje od samog sadržaja. Učenici će u ovom scenariju poučavanja istražiti stilski obilježen i stilski neobilježen redoslijed riječi u tekstovima popularne glazbe pjevački interpretirati pjesmu u različitim ritmovima recitirat će broj π uz pridružen ritmički pokret izraditi stetoskop te napisati pjesmu u rimi o atomima i izotopima. 

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Vida Bilogrević Gatolin, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ivana Duvnjak, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
    Ivana Fundurulić, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.7.5. Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o sintaktičkom ustrojstvu rečenice na oglednim i čestim primjerima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.7.2. Učenik obrazlaže značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na društveni i ekonomski kontekst
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> C. Glazba u kontekstu-> OŠ GK C.8.1. Opisuje spajanje različitih vrsta glazbe (crossover)
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.8.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.8.2. Učenik pjevanjem izvodi autorske i tradicijske pjesme iz Hrvatske i svijeta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM OŠ A.7.2. Primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.4. Emocije Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO OŠ B.7.1. Uspoređuje osnovne životne funkcije pripadnika različitih skupina živoga svijeta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.7.3. Odabire strategije za računanje opsega i površine mnogokuta

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , kreativno mišljenje, Atom, tjeloglazba, Broj PI, opseg kruga, ritam, crossover, srce, maseni broj, atomski broj, izotop, vrste glazbe, beatbox, tekstovi popularne glazbe, puls, bilo, ritam govora, ritam kretanja, stilski neobilježeni i stilski obilježeni red riječi

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara