Trema u ispitnoj situaciji - strategije suočavanja

e-skole

Trema u ispitnoj situaciji - strategije suočavanja

  • Uređeno prije: 58mj
  • 107
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Stanje treme i anksioznosti u ispitnim situacijama emocionalno je stanje pri kojem se pojavljuje osjećaj napetosti i nelagode od nekih stvarnih i objektivnih posljedica.  Učenici će saznati kako svojim strahovima ne dopustiti da ih spriječe u ostvarivanju ciljeva i kako mogu preuzeti kontrolu analizirat će načine i promjene disanja u stresnim situacijama brzinu metaboličkih reakcija u stanicama povezat će s dostupnim količinama kisika te na talijanskom jeziku izraditi kognitivne mape o različitim situacijama ispitne anksioznosti.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Marijana Žgela Putniković, Autor
    Zrinka Pongrac Štimac, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM SŠ D.2.1. Povezuje rezultate pokusa s konceptualnim spoznajama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> B. Promjene i procesi-> KEM SŠ B.2.2. Analizira kemijske promjene anorganskih i organskih tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.2.1. Objašnjava održavanje i narušavanje homeostaze u različitih organizama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> A. Znanstvenoistraživački pristup-> PS A.1. Učenik interpretira psihologiju kao istraživačku i primijenjenu znanost
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije (u dinamičnom odnosu) upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja o tome na različite životne situacije

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , plinovi, Stres, dišni sustav, disanje, ispitna anksioznost, fiziološki odgovor na stres, strategije suočavanja sa stresom, znakovi anksioznosti u ispitnoj situaciji, osjećaj kontrole, nemetali, hiperventilacija

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.3

    Komentari

    Nema komentara