Opis materijala
Stanje treme i anksioznosti u ispitnim situacijama emocionalno je stanje pri kojem se pojavljuje osjećaj napetosti i nelagode od nekih stvarnih i objektivnih posljedica.
Učenici će saznati kako svojim strahovima ne dopustiti da ih spriječe u ostvarivanju ciljeva i kako mogu preuzeti kontrolu analizirat će načine i promjene disanja u stresnim situacijama brzinu metaboličkih reakcija u stanicama povezat će s dostupnim količinama kisika te na talijanskom jeziku izraditi kognitivne mape o različitim situacijama ispitne anksioznosti.
Doprinosi
Zrinka Denić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Sanja Vučetić, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Marijana Žgela Putniković, Autor
Zrinka Pongrac Štimac, Autor
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
Adriana Ivandić, Recenzent
Martina Hein, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM SŠ D.2.1. Povezuje rezultate pokusa s konceptualnim spoznajama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> B. Promjene i procesi-> KEM SŠ B.2.2. Analizira kemijske promjene anorganskih i organskih tvari
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.2.1. Objašnjava održavanje i narušavanje homeostaze u različitih organizama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> A. Znanstvenoistraživački pristup-> PS A.1. Učenik interpretira psihologiju kao istraživačku i primijenjenu znanost
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije (u dinamičnom odnosu) upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja o tome na različite životne situacije
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, plinovi, Stres, dišni sustav, disanje, ispitna anksioznost, fiziološki odgovor na stres, strategije suočavanja sa stresom, znakovi anksioznosti u ispitnoj situaciji, osjećaj kontrole, nemetali, hiperventilacija
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali
Trema u ispitnoj situaciji - tehnike opuštanja
Zrinka Denić, Mirta Ambruš Maršić, Damir Belavić, Ivana Slunjski Ivanković, Ivana Tuškan
Scenarij poučavanja za međupredmetne teme
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Izvannastavne aktivnosti
ZIP
Uređeno prije: 21mj
144
Poduzetništvo 2. razred - Strategije motiviranja zaposlenika
Antonija Čalić
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole
PDF
Komentari