Trema u ispitnoj situaciji - tehnike opuštanja

e-skole

Trema u ispitnoj situaciji - tehnike opuštanja

  • Uređeno prije: 21mj
  • 145
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Određena razina treme u ispitnoj situaciji normalna je reakcija kod svih ljudi. Ipak ako strah postane prekomjeran učenicima stvara velike probleme. Strah od ispitivanja podrazumijeva tjelesnu reakciju i uznemirujuće misli. Učenici će u ovom scenariju poučavanja upoznati neke tehnike za smanjenje stresa i tjeskobe: mindfulness vježbu vođeno čitanje  i bojanje  shematiziranih crteža umjetničkih djela istražiti će optimalne sastojke koktela za učenje te se prije ispita osnažiti pjesmom.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Marijana Žgela Putniković, Autor
    Katica Knezović, Autor
    Mirjana Blažičko, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> SŠ GU B.1-4.1. Učenik ostvaruje različite glazbene aktivnosti u skladu s vlastitim interesima i sklonostima (pjevanje, sviranje, ples i pokret, stvaralaštvo i primjena IKT-a)
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.2. Opisuje susret s glazbom u autentičnom, prilagođenom i virtualnom okružju, koristeći određeni broj stručnih termina te opisuje oblikovanje vlastitih glazbenih preferencija
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM SŠ A.2.1. Analizira svojstva, sastav i vrstu tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM SŠ D.2.2. Primjenjuje matematička znanja i vještine
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije (u dinamičnom odnosu) upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja o tome na različite životne situacije

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    anksioznost, Bojanje, Biblioterapija, Emocije, mindfulness, izvannastavna aktivnost, Glazbeni identitet, materinski jezik, Stres, MASENI UDIO, otopine, pomoć, strani jezik, jezične djelatnosti, vođeno čitanje, uloga glazbe, ispitna anksioznost, tehnike opuštanja, nošenje sa stresom, iskazivanje sastava, masena koncentracija, množinska koncentracija, osobne glazbene preferencije, vrste glazbe, prvi jezik

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara