Komunikacijske vještine i timski rad

e-skole

Komunikacijske vještine i timski rad

  • Uređeno prije: 63mj
  • 247
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Većina današnjih zanimanja traži vještine timskog rada. Timski rad ima svoje zakonitosti kojih se trebaju pridržavati svi članovi. Poštuje se kolegijalnost i primjerene komunikacijske vještine te se poštuju pravila suradničkog odnosa uz izbjegavanje svih oblika nasilnih i neprimjerenih ponašanja.

    Doprinosi

    Ivana Lukšić, Urednik
    Katica Knezović, Autor
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Snježana Pavić, Recenzent
    dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.3.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.1. Analizira duži izvorni ili prilagođen tekst pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.3.1. Analizira i primjenjuje složene kognitivne strategije učenja jezika
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.4. Sudjeluje u dužemu neplaniranom i dugome planiranom razgovoru
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.3.2. Izražava se primjereno kontekstu i svrsi komunikacije
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.1.A Procjenjuje važnost razvijanja i unaprjeđivanja komunikacijskih vještina i njihove primjene u svakodnevnome životu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.1.C Odabire ponašanja koja isključuju bilo kakav oblik nasilja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.1.A Procjenjuje važnost razvijanja i unaprjeđivanja komunikacijskih vještina i njihove primjene u svakodnevnome životu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.1.C Odabire ponašanja koja isključuju bilo kakav oblik nasilja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.2. Učenik slušno prepoznaje i analizira glazbeno-izražajne sastavnice i oblikovne strukture u istaknutim skladbama klasične, tradicijske i popularne glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.4. Učenik razlikuje različite vrste glazbe i glazbene žanrove te opisuje njihove međusobne utjecaje i spajanja (crossover i fuzija)
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.3. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja glazbeno-stilskih razdoblja te glazbenih pravaca i žanrova
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Psihologija-> C. Ja i drugi-> PS C.1. Učenik raspravlja o različitim čimbenicima koji utječu na odnose pojedinca i drugih

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , timski rad, održivi razvoj, recikliranje, neverbalna komunikacija, izvannastavna aktivnost, komunikacija, ekološka svijest, strategije slušanja, osobine ličnosti, proces atribucije, osnovna atribucijska pogreška, oblikovanje dojma, Belbin, izvođački sastavi u jazzu, jezična i strukturna obilježja raspravljačkih tekstova, prenamjena materijala, primjereno ponašanje

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara