Opis materijala
Većina današnjih zanimanja traži vještine timskog rada. Timski rad ima svoje zakonitosti kojih se trebaju pridržavati svi članovi. Poštuje se kolegijalnost i primjerene komunikacijske vještine te se poštuju pravila suradničkog odnosa uz izbjegavanje svih oblika nasilnih i neprimjerenih ponašanja.
Doprinosi
Marina Lučan, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Ivana Slunjski Ivanković, Autor
Ivana Tuškan, Autor
Nataša Sajko, Autor
Krunoslav Rukelj, Autor
Ivana Lukšić, Urednik
Katica Knezović, Autor
doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
Snježana Pavić, Recenzent
dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.3.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.1. Analizira duži izvorni ili prilagođen tekst pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.3.1. Analizira i primjenjuje složene kognitivne strategije učenja jezika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.4. Sudjeluje u dužemu neplaniranom i dugome planiranom razgovoru
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.3.2. Izražava se primjereno kontekstu i svrsi komunikacije
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.1.A Procjenjuje važnost razvijanja i unaprjeđivanja komunikacijskih vještina i njihove primjene u svakodnevnome životu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.1.C Odabire ponašanja koja isključuju bilo kakav oblik nasilja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.1.A Procjenjuje važnost razvijanja i unaprjeđivanja komunikacijskih vještina i njihove primjene u svakodnevnome životu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.5.1.C Odabire ponašanja koja isključuju bilo kakav oblik nasilja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.2. Učenik slušno prepoznaje i analizira glazbeno-izražajne sastavnice i oblikovne strukture u istaknutim skladbama klasične, tradicijske i popularne glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.4. Učenik razlikuje različite vrste glazbe i glazbene žanrove te opisuje njihove međusobne utjecaje i spajanja (crossover i fuzija)
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.3. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja glazbeno-stilskih razdoblja te glazbenih pravaca i žanrova
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Psihologija-> C. Ja i drugi-> PS C.1. Učenik raspravlja o različitim čimbenicima koji utječu na odnose pojedinca i drugih
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, timski rad, održivi razvoj, recikliranje, neverbalna komunikacija, izvannastavna aktivnost, komunikacija, ekološka svijest, strategije slušanja, osobine ličnosti, proces atribucije, osnovna atribucijska pogreška, oblikovanje dojma, Belbin, izvođački sastavi u jazzu, jezična i strukturna obilježja raspravljačkih tekstova, prenamjena materijala, primjereno ponašanje
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Matematika i klimatske promjene – Eko-matematika u akciji
Zdenka Jerković, Nives Bogdan
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Hrvatski jezik
PDF
Camp - namjerni kič
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Umjetničke škole
Uređeno prije: 5d
1
Komentari