Kako do sretnog i ispunjenog života?

e-skole

Kako do sretnog i ispunjenog života?

  • Uređeno prije: 25mj
  • 219
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Višedimenzionalni model zdravlja kompleksan je model koji uključuje tjelesno zdravlje ali isto tako emocionalno i socijalno zdravlje. Važno je poticati osobni i duhovni rast i razvoj jer sve to zajedno čini zdravog i zadovoljnog čovjeka. U brizi za očuvanje zdravlja posebno mjesto zauzimaju redoviti sistematski pregledi.

    Doprinosi

    Ivana Lukšić, Urednik
    Nikolina Mišić, Autor
    Ivana Kutle, Autor
    Katarina Stupalo, Autor
    doc. dr. sc. Tomislav Janović, Recenzent
    Bruno Vojvodić, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
    dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.1. Primjenjuje kineziološka teorijska i motorička znanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> SŠ TZK G.B.4.2. Osmišljava i kreira motoričke vježbe koje izvodi radi dostizanja željenih rezultata tjelesne spremnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.4.3. Prosuđuje kao primjerenost zaključka i podupire aktivnosti koje doprinose samopoštovanju i samopouzdanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> C. Djelovanje i orijentacija-> SŠ FILOZOFIJA C.3. Učenik analizira probleme u svijetu povezane s etikom i sagledava mogućnosti njihovog rješavanja koristeći filozofsku analizu i argumentaciju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.1. Objašnjava društvo i društvenost
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> B. Pojedinac i društvo-> SOC B.1. Analizira društvene i kulturne različitosti, nejednakosti i identitete
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.3. Izražava pozitivne osobne i društvene vrijednosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.2. Razumije društvene institucije, društvenu strukturu i društvene promjene
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Zdravlje-> A. Tjelesno zdravlje-> A.5.3. Razumije važnost višedimenzionalnoga modela zdravlja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Zdravlje-> A. Tjelesno zdravlje-> A.5.3. Razumije važnost višedimenzionalnoga modela zdravlja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.2. Učenik slušno prepoznaje i analizira glazbeno-izražajne sastavnice i oblikovne strukture u istaknutim skladbama klasične, tradicijske i popularne glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.3. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja glazbeno-stilskih razdoblja te glazbenih pravaca i žanrova
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , izvannastavna aktivnost, sreća, Kifoza, Lordoza, Skolioza, razboritost, pojedinac, romantizam, Tjelesna aktivnost, sistematski pregledi, hedonizam, višedimenzionalni model zdravlja, odlučivanje i djelovanje, osobna etika, ugoda/neugoda, subkultura, kineziterapijske vježbe, programska glazba, sokratovska metoda, definicija/e

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara