Opis materijala
Višedimenzionalni model zdravlja kompleksan je model koji uključuje tjelesno zdravlje ali isto tako emocionalno i socijalno zdravlje. Važno je poticati osobni i duhovni rast i razvoj jer sve to zajedno čini zdravog i zadovoljnog čovjeka. U brizi za očuvanje zdravlja posebno mjesto zauzimaju redoviti sistematski pregledi.
Doprinosi
Marina Lučan, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Irena Ihas Jurić, Autor
Ivana Tuškan, Autor
Ivana Lukšić, Urednik
Nikolina Mišić, Autor
Ivana Kutle, Autor
Katarina Stupalo, Autor
doc. dr. sc. Tomislav Janović, Recenzent
Bruno Vojvodić, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.4.1. Primjenjuje kineziološka teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> SŠ TZK G.B.4.2. Osmišljava i kreira motoričke vježbe koje izvodi radi dostizanja željenih rezultata tjelesne spremnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.4.3. Prosuđuje kao primjerenost zaključka i podupire aktivnosti koje doprinose samopoštovanju i samopouzdanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> C. Djelovanje i orijentacija-> SŠ FILOZOFIJA C.3. Učenik analizira probleme u svijetu povezane s etikom i sagledava mogućnosti njihovog rješavanja koristeći filozofsku analizu i argumentaciju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.1. Objašnjava društvo i društvenost
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> B. Pojedinac i društvo-> SOC B.1. Analizira društvene i kulturne različitosti, nejednakosti i identitete
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.3. Izražava pozitivne osobne i društvene vrijednosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.2. Razumije društvene institucije, društvenu strukturu i društvene promjene
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Zdravlje-> A. Tjelesno zdravlje-> A.5.3. Razumije važnost višedimenzionalnoga modela zdravlja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Zdravlje-> A. Tjelesno zdravlje-> A.5.3. Razumije važnost višedimenzionalnoga modela zdravlja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.2. Učenik slušno prepoznaje i analizira glazbeno-izražajne sastavnice i oblikovne strukture u istaknutim skladbama klasične, tradicijske i popularne glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.3. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja glazbeno-stilskih razdoblja te glazbenih pravaca i žanrova
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, izvannastavna aktivnost, sreća, Kifoza, Lordoza, Skolioza, razboritost, pojedinac, romantizam, Tjelesna aktivnost, sistematski pregledi, hedonizam, višedimenzionalni model zdravlja, odlučivanje i djelovanje, osobna etika, ugoda/neugoda, subkultura, kineziterapijske vježbe, programska glazba, sokratovska metoda, definicija/e
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Ispravne i pogrešne slike Boga
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Vjeronauk
PPTX
Početno čitanje i pisanje – nakon učenja velikog i malog tiskanog slova O, o - priprema za nastavni sat Hrvatskoga jezika (1. razred)
Silvija Švelinger
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Hrvatski jezik
Komentari